Negocjacje - od Podstaw do Skuteczności - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Mentor Centrum Szkoleniowe

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Negocjacje - od Podstaw do Skuteczności - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Rzeszów - Podkarpackie

  • Szczegółowe informacje
    Cele szkolenia:
    • Dostarczenie Uczestnikom wiedzy z zakresu negocjacji
    • Pogłębienie umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji
    • Uświadomienie Uczestnikom czynników mających wpływ na skuteczność procesu negocjowania
    • Przekazanie Uczestnikom wiedzy na temat różnych sposobów prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem rodzaju Klienta oraz negocjowanych obszarów.
    Grupa docelowa:
    • Handlowcy, osoby pracujące w działach sprzedaży, managerowie sprzedaży .
    Korzyści dla uczestnika i organizacji:
    • Poprawa efektywności procesu sprzedaży
    • Uczestnik pozna swoje mocne strony jako negocjatora
    • Rozwinie umiejętności prowadzenia negocjacji zgodnie z ich etapami
    • Nauczy się jak skutecznie prowadzić negocjacje
    Program szkolenia:
    1. Konflikt jako pierwszy etap negocjacji
    • Co to jest konflikt i dlaczego warto o nim wiedzieć zanim pójdziemy negocjować?
    • Konflikt w Firmie – czego może dotyczyć i co z nim można zrobić?
    • Czy w każdych negocjacjach jest konflikt?
    2. Przygotowanie do negocjacji
    • Jak rozpoznać drugą stronę czyli z kim negocjujemy a z kim powinniśmy negocjować?
    • W jaki sposób zbierać informacje o drugiej stronie ?
    • Od czego zależy nasza siła negocjacyjna i jak rozpoznać siłę negocjacyjną drugiej strony?
    • Gdzie należy negocjować i jak przygotować miejsce negocjacji?
    3. Negocjacje pozycyjne
    • Jak powinien przebiegać proces negocjacji pozycyjnych i jakie są jego podstawowe etapy?
    • Z jakimi klientami warto negocjować pozycyjnie i dlaczego?
    • W jaki sposób należy negocjować pozycyjnie?
    • W jaki sposób efektywnie ustępować ?
    • Jak budować wiarygodność negocjatora?
    • Jakie są błędy i jak ich nie popełniać w negocjacjach pozycyjnych?
    4. Przełamywanie barier współpracy czyli negocjacje problemowe
    • Czym różnią się negocjacje pozycyjne od problemowych?
    • Co to znaczy „wspólna definicja problemu”?
    • W jaki sposób poszerzać obszar negocjowania?
    • W jaki sposób budować klimat współpracy?
    5. Siła w negocjacjach
    • Czy są trudni negocjatorzy?
    • Jaki wpływ na negocjacje ma zakres kompetencji negocjatora?
    • Jakimi narzędziami dysponuje skuteczny negocjator? komunikacja w negocjacjach, wiedza w negocjacjach
    6. Narzędzia wpływu społecznego w negocjacjach
    • Jakie są podstawy i obszary wpływu społecznego?
    • Jakie techniki wpływu ma do dyspozycji negocjator?
    • Kiedy i dlaczego warto stosować techniki wpływu?
    • „Brudne chwyty” – co to jest i czy warto je wykorzystać?                                                                           
    • Metodyka szkolenia: scenki (z kamerą wideo oraz typu „akwarium”)analiza case study, odgrywanie ról, prace grupowe i indywidualne, mini wykład
    Czas trwania:
      2 dni czyli 16 godzin

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |