Home > Kursy i Szkolenia > Komunikacja w Biznesie > Rzeszów > Trening Komunikacji Interpersonalnej - Szkolenie - Rzeszów - Podkarpackie

Trening Komunikacji Interpersonalnej - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem BD Center Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Trening Komunikacji Interpersonalnej - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Rzeszów - Podkarpackie

  • Szczegółowe informacje
    Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności  komunikacji werbalnej (słownej) i niewerbalnej (gesty, mimika, kontakt wzrokowy, postawa ciała) aby być bardziej precyzyjnym i zrozumiałym dla innych. Zgodność "języka ciała" z komunikatem werbalnym przekazuje otoczeniu sygnał o naszej wiarygodności. Umiejętności praktyczne zdobyte podczas treningu są przydatne nie tylko w życiu prywatnym, ale również na forum zawodowym.

     Program szkolenia
    1. System reprezentacji poznawczych, proces komunikacji

    2. Komunikacja jednokierunkowa vs. dwukierunkowa

    3. Testy umiejętności mówienie i słuchania

    4. Komunikacja werbalna w kontekście budowania zaufania w relacjach z drugim człowiekiem

    5. Komunikat JA vs. komunikat TY

    6. Kwadrat komunikacyjny Shulza von Thuna.  Analiza profili komunikowania

    7. Komunikacja niewerbalna w kontaktach interpersonalnych. Komunikacja jawna i ukryta. Proksemika,  kontakt wzrokowy - znaczenie poszczególnych zespołów    gestów.

    8. Bariery w komunikacji - zakłócenia

    9. Style aktywnego słuchania i werbalne techniki  aktywnego słuchania

    10. Asertywność jako jeden z aspektów komunikacji

    11. Style komunikowania wg. Wirgini Satir

    12. Udzielanie i przyjmowanie feedbacku

    Metody pracy
    • studium przypadków
    • testy
    • prezentacje
    • ćwiczenia w małych grupach (scenki, role, gry i zabawy)
    • burza mózgów
    • dyskusja z uczestnikami
    • feedback trenera omówienie wniosków z ćwiczeń i odniesienie ich do przykładó
    Harmonogram szkolenia 2 dni szkoleniowe - 16 godzin

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |