Komunikacja Interpersonalna - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Onagra Spółka z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Komunikacja Interpersonalna - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Rzeszów - Podkarpackie

  • Cele
    Celem warsztatu jest uświadomienie uczestnikom, że komunikowanie się z otoczeniem jest jednym z najważniejszych aspektów życia człowieka. Więcej niż 80% informacji odbieranych przez ludzi w procesie komunikacji przesyłanych jest za pomocą mowy niewerbalnej (mowa ciała, postawa ciała, barwa głosu, tempo mówienia, ruch, gestykulacja, mimika, kontakt wzrokowy, sposób ubierania się, aranżacja miejsca, rozumienie charakteru relacji). Rozmawiamy ze sobą, wyrażamy myśli za pomocą obrazów, używamy gestów, posługując się wyżej wspomnianą komunikacja.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Szczególnie: Menedżerowie, Kierownicy, Przedstawiciele Handlowi oraz wszyscy pracownicy firmy mający bezpośredni kontakt z klientem.
  • Szczegółowe informacje
    Program szkolenia
    • Skuteczna i otwarta komunikacja.
    • Dwie płaszczyzny komunikacji: werbalna i niewerbalna.
    • Efektywność komunikacji.
    • Spójność w komunikacji.
    • Parafraza.
    • Motywowanie poprzez udzielanie informacji zwrotnej (feedback).
    • Sztuka zadawania pytań.
    • Pytania otwarte i zamknięte.
    • Aktywny słuchacz.
    • Komunikacja z klientem.
    • Nastawienie warunkiem skutecznej komunikacji.
    • Powody reklamacji.

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |