Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Celem edukacji jest kształtowanie kompetencji menedżerów i pracowników firm w zakresie:
* komunikacji wewnętrznej firmy (efektywnych technik i narzędzi),
* komunikacji zewnętrznej (budowania relacji z klientem oraz wizerunku firmy),
* komunikacji...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Program:
Strategie negocjacyjne w trudnych sytuacjach – neutralizowanie oporu drugiej strony • Od konfrontacji do współpracy – jak stanąć razem po tej samej stronie barykady i wspólnie rozwiązywać problem. •
Trudny początek – jak radzić sobie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy niezbędnej w skutecznym kierowaniu ludźmi i zarządzaniu kontaktami zawodowymi. Szczególny nacisk jest położony na wytrenowanie u słuchaczy praktycznych umiejętności przydatnych w codziennej działalności, takich...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem studiów jest przekazanie kompleksowej wiedzy oraz przygotowanie słuchaczy do profesjonalnego korzystania z narzędzi stosowanych w komunikacji organizacji z jej otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym. Ponadto studia kształcą u słuchaczy umiejętności kreowania...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Charakterystyka programu:
Narzędzia zarządzania strategicznego
- budowanie celów strategicznych - analizy wewnętrzne organizacji - metodologie wspierające zarządzanie, np. BSC, EVA i in.
Komunikacja wewnętrzna w organizacji
- opracowywanie strategii...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Uczestnicy zapoznają się ze współczesnymi światowymi trendami w zakresie budowania kultury organizacyjnej i marki pracodawcy. W toku praktycznych ćwiczeń i dyskusji grupowych uzyskają wgląd w sposób doskonalenia praktyk HR w celu wzmacniania marki pracodawcy....
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Celem zajęć jest przedstawienie współczesnej wiedzy na temat koncepcji, procesu i narzędzi budowania marek i przekazów komercyjnych, opartej na solidnych podstawach psychologicznych. Ponadto studenci uczestniczyć będą w szeregu ćwiczeń i warsztatów pokazujących...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Celem zajęć jest przedstawienie współczesnej wiedzy na temat koncepcji, procesu i narzędzi budowania marek i przekazów komercyjnych, opartej na solidnych podstawach psychologicznych. Ponadto studenci uczestniczyć będą w szeregu ćwiczeń i warsztatów pokazujących...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Studia z zakresu negocjacji i mediacji mają na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie studentów do rozwiązywania konfliktów występujących w zakładach pracy, w środowiskach lokalnych i rodzinnych, w kontaktach handlowych i politycznych. Uczestnicy wezmą udział...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do rozwiązywania konfliktów w drodze negocjacji i mediacji. Tematyka zajęć obejmować będzie zagadnienia ogólne z zakresu mediacji i negocjacji oraz wiedze fachową z zakresu tematyki prawnej i...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Kurs - Mediacje i Negocjacje Kurs obejmuje 4 moduły: 1. Organizacyjno-prawne aspekty funkcjonowania procedur mediacyjnych z elementami 2. Psychologiczne mechanizmy powodowania i rozwiązywania konfliktów 3. Trening umiejętności mediacyjnych 4. Negocjacje Zajęcia...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Przygotowanie do samodzielnego prowadzenia praktyki mediacyjnej w zakresie mediacji: cywilnych, rodzinnych, gospodarczych, karnych, w sporach zbiorowych w zakresie podstawowym.
Studia przygotowują do podjęcia specjalizacji mediacyjnej. Studia Podyplomowe- Mediator...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Program studium:
Zasady i modele konkurencji w gospodarce rynkowej Zarządzanie strategiczne jako sposób tworzenia przewagi na rynku Nowoczesne techniki zarządzania przedsiębiorstwem Budowanie wartości klienta jako sposób konkurowania na rynku Tworzenie wartości...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Studium Negocjacje i sztuka dyplomacji ma na celu zapoznanie słuchaczy z problematyką współczesnej sztuki dyplomacji, zagadnieniami z zakresu prawa dyplomatycznego i konsularnego. Słuchacze uzyskają praktyczne umiejętności przydatne w codziennej pracy związanej...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Ideą studiów jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do rozwiązywania konfliktów (w charakterze negocjatorów lub mediatorów) występujących w zakładach pracy, między pracodawcami a związkami zawodowymi, w środowiskach lokalnych i rodzinnych, w kontaktach...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Studia te stanowią cykl zajęć obejmujących najważniejsze zagadnienia związane z procesami zachodzącymi wewnątrz organizacji oraz funkcjonowaniem przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Zajęcia zostaną przeprowadzone w formie warsztatów przez lektorów języka...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Celem studium jest poszerzenie wiedzy na temat specyfiki komunikacji kulturowej
i międzykulturowej (interpersonalnej, grupowej, społecznej oraz masowej)
w kontaktach ludźmi i instytucjami obszarów wielokulturowych. Umiejętność komunikacji międzykulturowej zakłada...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Program
studiów
Pozycjonowanie i Podstawy
KomunikacjiBadania RynkuProjekt - Strategia
KomunikacjiBadania Efektywności KomunikacjiKomunikacja KorporacyjnaLiderzy w Komunikacji, Skuteczna Komunikacja
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Modułu 1: Stan wewnętrzny lidera, czyli wywieranie wpływu na samego siebie
Czas trwania: 3 sesje
Tematyka:
Techniki uzyskiwania pożądanych stanów wewnętrznych, dostępu do swoich zasobów,Motywowanie samego siebieTechniki twórczego myśleniaRadzenie sobie ze...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Podstawowym celem niniejszych studiów jest przekazanie wiedzy i nauczenie konkretnych umiejętności z zakresu negocjacji i marketingu. Wiedza przekazywana w trakcie wykładów, ćwiczeń i warsztatów będzie miała charakter interdyscyplinarny, ogólny, dotyczący wszystkich...