Home > Podyplomowe > Komunikacja w Biznesie > Zaoczne > Kraków > Studia Podyplomowe - Psychologia wpływu i komunikacja perswazyjna w biznesie i przywództwie - Kraków - Małopolskie

Studia Podyplomowe - Psychologia wpływu i komunikacja perswazyjna w biznesie i przywództwie - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Biznesu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Psychologia wpływu i komunikacja perswazyjna w biznesie i przywództwie - Zaoczne - Kraków - Małopolskie

  • Szczegółowe informacje
    • Modułu 1: Stan wewnętrzny lidera, czyli wywieranie wpływu na samego siebie
      Czas trwania: 3 sesje
      Tematyka:
      • Techniki uzyskiwania pożądanych stanów wewnętrznych, dostępu do swoich zasobów,
      • Motywowanie samego siebie
      • Techniki twórczego myślenia
      • Radzenie sobie ze stresem - praktyczne zapoznanie się z zestawem technik kontroli umysłu, redukujących poziom stresu i napięcie nerwowe.
    • Moduł 2: Działanie wybranych wzorców językowych na umysł odbiorcy. Perswazja i manipulacja.
      Czas trwania: 2 sesje
      Tematyka:
      • Wybrane wzorce językowe w wywieraniu wpływu: presupozycje, ukryte polecenia, implikacje
      • Język czasu i scenariusz dla wyobraźni – jak wpływać na czyjeś doświadczenie
      • Prawa perswazji. Ćwiczenie formułowania argumentów perswazyjnych.
    • Moduł 3: Wpływ społeczny bazujący na automatyzmach reagowania i bezrefleksyjności odbiorcy, jak bronić się przed manipulacją
      Czas trwania: 1 sesja
      Tematyka:
      • Techniki wpływu oparte na dynamice interakcji międzyludzkich
      • Techniki wpływu a dezorientacja świadomego umysłu
      • Wpływ oparty na wykorzystaniu emocji
    • Moduł 4: Wpływ społeczny w wybranych kontekstach
      Czas trwania: 6 sesji
      Tematyka:
      • Zachowania konsumenckie
      • Wpływ w reklamie, ukryta moc reklamy
      • Negocjacje. Trudne sytuacje negocjacyjne. Taktyki i chwyty negocjacyjne. Rozpoznawanie technik manipulacyjnych klienta, jak bronić się przed manipulacją i podstępnymi chwytami rozmówcy
      • Rozmowa handlowa, odpowiadanie na zastrzeżenia klienta, radzenie sobie z agresją,
      • Rozwiązywanie konfliktów
      • Autoprezentacja, prezentacje i wystąpienia publiczne

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |