Home > Podyplomowe > Komunikacja w Biznesie > Zaoczne > Kraków > Studia Podyplomowe - Zarządzanie Komunikacją w Biznesie - Kraków - Małopolskie

Studia Podyplomowe - Zarządzanie Komunikacją w Biznesie - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Zarządzanie Komunikacją w Biznesie - Zaoczne - Kraków - Małopolskie

  • Cele
    Celem edukacji jest kształtowanie kompetencji menedżerów i pracowników firm w zakresie:

    * komunikacji wewnętrznej firmy (efektywnych technik i narzędzi),
    * komunikacji zewnętrznej (budowania relacji z klientem oraz wizerunku firmy),
    * komunikacji społecznej oraz komunikacji wielokulturowej.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Studia adresowane są do kadry menedżerskiej dużych, średnich i małych firm, do pracowników działów marketingu, Public Relations, HR, osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie, zatrudnionych w przedstawicielstwach firm zagranicznych w Polsce, kandydatów do pracy w krajach UE oraz absolwentów studiów wyższych, którzy pragną rozszerzyć swoje kompetencje w zakresie komunikacji w biznesie.
  • Szczegółowe informacje
    Atuty kierunku:
    • Jeden z niewielu tak kompleksowych i wyspecjalizowanych programów z zakresu komunikacji biznesowej w Polsce.
    • Interaktywne metody nauczania m.in. zajęcia z kamerą, indywidualne ćwiczenia, warsztaty z negocjacji i neurolingwistycznego programowania (NLP), case studies.
    • Szeroki program studiów kładzie szczególny nacisk zarówno na strategie jak i techniki komunikacji biznesowej.
    • Praca dyplomowa w formie projektu usprawnienia komunikacji wybranej firmy.
    • Wśród wykładowców współpracujący z nami praktycy i przedstawiciele międzynarodowych korporacji.
      Absolwenci uzyskają praktyczne umiejętności w zakresie:
    •  zarządzania komunikacją w firmie,
    • diagnozowania i skutecznego rozwiązywania konfliktów,
    • pokonywania barier w komunikacji międzykulturowej,
    • właściwego motywowania współpracowników,
    • wywierania wpływu i umiejętnego stosowania perswazji,
    • atrakcyjnego prezentowania treści i osoby,
    • wykorzystywania różnorodnych technik komunikowania (m.in.: prezentacje multimedialne, rozmowy służbowe, spotkania i zebrania, formy komunikacji pisemnej – memoranda, raporty, etc.),
    • korzystania z NLP – neurolingwistycznego programowania,
    • prowadzenia skutecznych negocjacji i mediacji,
    • tworzenia i zarządzania zespołami,
    • kształtowania wizerunku organizacji.
    Program studiów:
     
    BLOK I: KOMUNIKACJA GLOBALNA
    Wstęp do komunikacji - Wejść w komunikację

    • Odpowiedzialność społeczna biznesu
    • Komunikacja interpersonalna
    • Komunikacja instytucjonalna
    • Strategie opracowania planu komunikacji
    • Polityka wizerunku: sposoby postępowania i narzędzia: kompetencje wewnętrzne, kompetencje zewnętrzne
    • Zarządzanie komunikacją w okresie kryzysowym
    • Komunikacja w aspekcie NLP
    Komunikacja wewnętrzna – Motywować
    • Strategie komunikacji wewnętrznej
    • Pisanie podstawą komunikacji wewnętrznej 
    • Przekaz ustny: telefon, zebrania, spotkania, środki audiowizualne 
    • Intranet, czyli firma w sieci
    • Extranet, czyli poszerzenie firmy
    • Trening umiejętności społecznej
    • Coaching
    Relacje z prasą – Informować
    • Strategie budowania relacji z prasą. Podstawy, bilans, wybór, techniki
    • Oznaki zewnętrzne wizerunku - Propagować, rozpowszechniać
    • Internet, czyli firma otwarta, domeny WEB, e-mail, reklama on-line
    • Komunikacja, na co dzień  (recepcja, kody kurtuazji, wyposażenie, urządzenie firmy)  
    • Zewnętrzne oznaki wizerunku firmy - komunikacja trwała (prezenty firmowe, uczestnictwo w salonach, relacje z instytucjami)
    • Kreatywność w biznesie
    BLOK II: TECHNIKI KOMUNIKACYJNE
     
    Komunikacja finansowa – Zarządzać
    • Podstawy komunikacji ekonomicznej i finansowej (strategie i techniki) - informacje dla akcjonariuszy, giełda, budżet, informacje o sytuacji finansowej, upadłość   
    • Ankiety – jak wykorzystać ankiety/badania w celu skutecznego komunikowania
    Systemy wizualizacji identyfikującej firmę
    • Logotyp firmy
    • Tworzenie wizerunku firmy
    • Wyspecjalizowane firmy zewnętrzne
    Sponsoring i mecenat
    • Cele, uczestnicy
    • Strategie, taktyki, wybór, techniki komunikacji, procedury kontroli 
    • Ograniczenia prawne i fiskalne
    Umiejętność komunikowania w negocjacji handlowej
    • Ścieżka sprzedaży, umiejętność zamykania negocjacji handlowej, profil negocjatora handlowego, podstawowe trudności
    • Komunikacja w procesie obsługi klienta
    Aspekty komunikowania w kontekście wielokulturowym

    Czas trwania studiów, organizacja i forma zajęć:Studia trwają dwa semestry i obejmują 184 godziny zajęć.
    Zajęcia odbywają się co dwa tygodnie w soboty oraz w niedziele.
      
    Sposób sprawdzania efektów nauczania: Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest aktywny udział w zajęciach, ćwiczeniach i pracach grupowych oraz przygotowanie i obrona pracy dyplomowej.

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |