Studia Podyplomowe - Negocjacje z elementami marketingu - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem UW - Uniwersytet Warszawski

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Negocjacje z elementami marketingu - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Podstawowym celem niniejszych studiów jest przekazanie wiedzy i nauczenie konkretnych umiejętności z zakresu negocjacji i marketingu. Wiedza przekazywana w trakcie wykładów, ćwiczeń i warsztatów będzie miała charakter interdyscyplinarny, ogólny, dotyczący wszystkich dziedzin niezbędnych w pracy zawodowej. Jednocześnie przekazana wiedza, a w szczególności praktyczne umiejętności doprowadzą do nabycia kwalifikacji ułatwiających poruszanie się w określonych instytucjach i radzenia sobie ze szczególnymi sytuacjami. Zastosowanie metod interaktywnych w studiach spowoduje także uelastycznienie podejścia pracowników do rozwiązywania problemów pojawiających się w codziennej aktywności w organizacjach
  • Profil słuchacza / wymogi
    Wymagane dokumenty:

    * odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
    * kwestionariusz osobowy
    * kserokopia dowodu osobistego
    * 3 fotografie o formacie 37 x 52 mm
    * deklaracja płatności
  • Szczegółowe informacje
    Wiedza i umiejętności z zakresu negocjacji i marketingu skutecznie ułatwią działania w obrębie instytucji. Pracownikom różnego typu organizacji pomogą łączyć dbałość o realizację własnych interesów ze współzależnością podmiotów instytucjonalnych. Ponadto, umiejętne prowadzenie negocjacji, które będzie możliwe dzięki pozyskanej w trakcie studiów wiedzy, zwiększy znaczenie wzajemnych zależności, gdyż ludzie posiadają naturalną tendencję do nauki i rozwoju, a tym samym do coraz skuteczniejszego wykorzystania poznawanych narzędzi. Zagadnienia szeroko pojętych negocjacji w połączeniu z tematyką marketingu pozwalają na konstruowanie efektywnych metod pracy absolwentom zatrudnionym we wszelkiego rodzaju instytucjach.

    Program

    - Treningi komunikacyjne i interpersonalne,
    - Wykorzystanie technik informatycznych w administracji,
    - Zarządzanie projektowe,
    - Negocjacje,
    - Marketing,
    - Negocjacje w procesie zamówień publicznych,
    - Etyka i działania antykorupcyjne w administracji publicznej,
    - Podejmowanie decyzji.

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |