Szczegółowe informacje
Wiedza i umiejętności z zakresu negocjacji i marketingu skutecznie ułatwią działania w obrębie instytucji. Pracownikom różnego typu organizacji pomogą łączyć dbałość o realizację własnych interesów ze współzależnością podmiotów instytucjonalnych. Ponadto, umiejętne prowadzenie negocjacji, które będzie możliwe dzięki pozyskanej w trakcie studiów wiedzy, zwiększy znaczenie wzajemnych zależności, gdyż ludzie posiadają naturalną tendencję do nauki i rozwoju, a tym samym do coraz skuteczniejszego wykorzystania poznawanych narzędzi. Zagadnienia szeroko pojętych negocjacji w połączeniu z tematyką marketingu pozwalają na konstruowanie efektywnych metod pracy absolwentom zatrudnionym we wszelkiego rodzaju instytucjach.
Program
- Treningi komunikacyjne i interpersonalne,
- Wykorzystanie technik informatycznych w administracji,
- Zarządzanie projektowe,
- Negocjacje,
- Marketing,
- Negocjacje w procesie zamówień publicznych,
- Etyka i działania antykorupcyjne w administracji publicznej,
- Podejmowanie decyzji.