Home > Podyplomowe > Komunikacja w Biznesie > Dzienne > Warszawa > Negocjacje biznesowe dla zaawansowanych - Warszawa - Mazowieckie

Negocjacje biznesowe dla zaawansowanych - Dzienne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Akademia Biznesu MDDP

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Negocjacje biznesowe dla zaawansowanych - Dzienne - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Program:
    Strategie negocjacyjne w trudnych sytuacjach – neutralizowanie oporu drugiej strony
    • Od konfrontacji do współpracy – jak stanąć razem po tej samej stronie barykady i wspólnie rozwiązywać problem.
    • Trudny początek – jak radzić sobie z „grami otwarcia” („Nie mam czasu…”, „Interesuje mnie wyłącznie…”, „Nie jestem zainteresowany…”)
    • Zasady i strategia prowadzenia negocjacji skoncentrowanych na meritum.
    • Wyznaczanie obszaru negocjacji, określanie wspólnych korzyści.
    • Ramy w negocjacjach, techniki przeformułowywania pozwalające
    na utrzymanie właściwego kierunku rozmowy
    • Wykorzystanie zasady dźwigni w negocjacjach.

    Techniki wywierania wpływu społecznego wykorzystywane w negocjacjach
    • Zasada wzajemności.
    • Zasada konsekwencji.
    • Społeczny dowód słuszności.
    • Wykorzystywanie autorytetów.
    • Zasada niedostępności.
    • Zjednywanie sympatii otoczenia.
    • Dysonans poznawczy.
    • Radzenie sobie z ingracjacją i makiawelizmem.
    • Techniki radzenia sobie z obiekcjami.

    Wykorzystanie analizy transakcyjnej w negocjacjach
    • Komunikacja w ujęciu analizy transakcyjnej, poziomy ego
    • Rodzaje transakcji: równoległe, skrzyżowane i ukryte
    • Mechanizmy nieświadomej manipulacji, gry psychologiczne
    • Analiza trudnych sytuacji negocjacyjnych – ujawnianie mechanizmów, znajdowanie rozwiązań

    Manipulacje w negocjacjach
    • Mechanizmy manipulacji w negocjacjach
    • Triki i pułapki stosowane przez negocjatorów
    • Rodzaje gier negocjacyjnych
    • Rozpoznawanie i przeciwdziałanie grom manipulacyjnym

    Techniki antystresowe
    • Stres i negatywne emocje jako podstawowy problem negocjatora
    • Mechanizm powstawania emocji
    • Techniki dystansowania się
    • Wykorzystanie kotwiczenia do zarządzania własnymi emocjami
    • Techniki relaksacyjne i budowanie pozytywnych zasobów

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X