Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
* Analiza i sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas wystąpienia,
* Opanowanie i pogłębienie umiejętności swobodnej wypowiedzi retorycznej, przy jednoczesnym pokonaniu zjawiska ,,tremy'',
* Przedstawienie zasad konstruowania przemówień,...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Trening zarządzania emocjami skierowany jest do osób, które pozostają w stałych, intensywnych relacjach współpracy lub współzależności z innymi ludźmi i utrzymanie równowagi emocjonalnej oraz dobrej kondycji psychofizycznej jest w ich sytuacji szczególnie ważne....
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Biorąc udział w szkoleniu, uczestnicy nauczą się świadomie budować własny wizerunek zgodny
z zaplanowanymi celami oraz poznają metody wywierania wpływu przydatne w pracy Dyrektora / Menagera / Szefa podczas prowadzenia zebrań oraz innych wystąpień publicznych....
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Trening interpersonalny to niezbędny element
w szkoleniu osób pracujących z grupami i w grupie
ludzi. Trening pozwala na lepsze zrozumienie dynamiki pracy w grupie, poznanie różnych sposobów radzenia sobie w sytuacjach interpersonalnych, daje możliwość „poeksperymentowania”...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest rozwój przez uczestników umiejętności w czterech obszarach:
* samoświadomości - czyli dobrego kontaktu z własnymi emocjami. Stają się one wtedy rodzajem wewnętrznego kompasu pomagającego określić kierunek, podejmować decyzje i lepiej...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
* Nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu budowania kontaktu i oddziaływania na klientów w czasie prowadzonych prezentacji
* Poznają narzędzia i techniki, które pomogą im rozwinąć warsztat w prowadzeniu prezentacji oraz wystąpień publicznych
* Rozpoznają...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
* Przybliżenie uczestnikom zasad tworzenia korespondencji biznesowej
* Zapoznanie ze sposobami postępowania z korespondencją
* Poznanie efektywnych narzędzi do tworzenia szablonów i wzorów Uczestnicy nauczą się:
Najważniejszych form i rodzajów wewnętrznej...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
* Rozwijanie postaw i umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych w sytuacjach zadaniowych
* Praktyczne opanowanie zasad komunikacji interpersonalnej
* Poznanie technik podnoszących efektywność w komunikacji
* Świadome kształtowanie i modyfikacja...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
* Zbudowanie u uczestników świadomości własnego wizerunku
* Zapoznanie się z narzędziami i technikami prezentacyjnymi
* Poznanie niezbędnych zasad savoir-vivre'u biznesowego Czas trwania: 2 dni (14 godz.) Program:
Autodiagnoza
Mocne i słabe strony...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Grupa docelowa:
1-12 osób
Uzyskane umiejętności:
umiejętność opracowywania strategii...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Grupa docelowa:
1-12 osób
Uzyskane umiejętności:
umiejętność budowania własnego...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Grupa docelowa:
1-12 osób
Uzyskane umiejętności:
większa świadomość uczuć własnych...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Grupa docelowa:
1-12 osób
Uzyskane umiejętności:
skuteczniejsze...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia "Negocjacje Zakupowe" jest ugruntowanie wiedzy na temat negocjacji poprzez praktyczne wykorzystanie narzędzi pozwalających kupcom na lepsze przygotowanie całego procesu i uzyskanie możliwie najkorzystniejszej pozycji w rozmowach z dostawcami w...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
:: CEL SZKOLENIA
Przyswojenie metod
używanych przy przygotowywaniu i prowadzeniu szkolenia
Nauczenie uczestników prowadzenia szkolenia
Nauczenie prezentacji w formie jak najbardziej
interesującej dla uczestników
:: TEMATYKA ZAJĘĆ
Identyfikacja...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Celem szkolenia jest poznanie i utrwalenie przez uczestników (przede wszystkim kierowników działów sprzedaży, menadżerów, kadry zarządzającej) umiejętności prostego stosowania skutecznego postępowania w negocjacjach. Realizacja warsztatów 'krok po kroku' ze sporządzania...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Merytoryczne i praktyczne przygotowanie osób odpowiedzialnych w firmie za kontakty
z mediami do przygotowania i przeprowadzenia skutecznej konferencji prasowej. Korzyści dla uczestników świadome stosowanie przekazu werbalnego i niewerbalnego w pracy rzecznikaudoskonalenie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Wielu osobom poruszającym się po świecie biznesu wydaje się, że
prowadzenie negocjacji sprowadza się do postawienia swoich warunków i
obstawianiu przy nich. Praktyka biznesowa pokazuje, że ponad 90%
negocjatorów albo zrywa negocjacje albo w znacznej mierze ulega...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Komunikujemy się by informować, wyjaśniać, motywować, wspierać,
negocjować. Niezależnie od celu, porozumiewanie się stanowi podstawę
naszych relacji. Zarówno na gruncie prywatnym, jak i zawodowym,
słuchanie, konstruktywne prowadzenie dyskusji czy asertywne wyrażanie
własnego...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest usprawnienie swoich umiejętności interpersonalnych, popracowanie nad utrzymaniem równowagi emocjonalnej oraz dobrej kondycji psychofizycznej. Korzyści dla uczestników Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą
Potrafili rozpoznawać uczucia...