Home > Kursy i Szkolenia > Komunikacja w Biznesie > Katowice > Inteligencja Emocjonalna w Biznesie - Szkolenie - Katowice - Śląskie

Inteligencja Emocjonalna w Biznesie - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Prospero Business Training

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Inteligencja Emocjonalna w Biznesie - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Katowice - Śląskie

  • Cele
    Celem szkolenia jest rozwój przez uczestników umiejętności w czterech obszarach:

    * samoświadomości - czyli dobrego kontaktu z własnymi emocjami. Stają się one wtedy rodzajem wewnętrznego kompasu pomagającego określić kierunek, podejmować decyzje i lepiej wykorzystywać własną intuicję
    * panowania nad emocjami - umiejętności adekwatnego reagowania na bodźce, redukowanie toksycznych emocji i stresu, oraz zachowywania dobrego samopoczucia,
    * empatii - umiejętności wczuwania się w perspektywę innych ludzi, wrażliwość na ich emocje i odczucia
    * budowania pozytywnych relacji - umiejętność budowania kontaktu, zaufania, sympatii - niezbędna w tworzeniu trwałych związków z innymi ludźmi.
  • Szczegółowe informacje
    Czas trwania: 2 dni (14 godz.)

    Program:
    1. Rodzaje inteligencji i możliwości związane z ich rozwojem. Rola inteligencji emocjonalnej
    2. Diagnozowanie inteligencji emocjonalnej
    3. Rozwijanie samoświadomości w obszarze emocji. Rozpoznawanie, nazywanie i umiejscawianie emocji
    4. Poznanie mechanizmu powstawania emocji i możliwości wpływu
    5. Zarządzanie własnymi emocjami:
      • umiejętność rozpoznawania i niwelowania niepożądanych stanów emocjonalnych poprzez świadome dystansowanie się
      • wywoływanie i wzmacnianie stanów potrzebnych do działania i realizacji celów (m.in. automotywacja)
    6. Pozycje percepcyjne - umiejętność spostrzegania rzeczywistości z różnych punktów widzenia (między innymi doświadczanie perspektywy innych ludzi)
    7. Rozwój empatii - podnoszenie własnej skuteczności jako mediatora i negocjatora w trudnych sytuacjach społecznych
    8. Budowanie dobrego kontaktu i dobrych relacji z innymi ludźmi poprzez dostrojenie się do ich emocji
    9. Techniki redukowania stresu
    10. Lepszy wypoczynek i szybsza regeneracja sił dzięki technikom relaksacyjnym i wizualizacji

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |