Home > Kursy i Szkolenia > Komunikacja w Biznesie > Katowice > Strategie i Metody Negocjacyjne w Praktyce - Szkolenie - Katowice - Śląskie

Strategie i Metody Negocjacyjne w Praktyce - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Active Progress

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Strategie i Metody Negocjacyjne w Praktyce - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Katowice - Śląskie

  • Szczegółowe informacje
    Celem szkolenia jest nabranie cech wybitnych negocjatorów, którzy przede wszystkim mają niezawodną intuicję, lubią rywalizację, mają nienaganną reputację. Mają świadomość swoich mocnych stron, którymi mogą być: cierpliwość, upór, wstrzymanie się z odpowiedzią mogą być atutem negocjacyjnym, doświadczenie, a przez to lepsza ocena sytuacji, urok osobisty np. Warren Buffet, stawianie śmiałych celów czy też dbałość o szczegóły.

    KORZYŚCI:
    Po ukończeniu szkolenia uczestnicy powinni:
    • praktycznie poznać podstawy negocjowania
    • efektywnie przećwiczyć wybrane techniki negocjacyjne na potrzeby własne
    • nauczyć się asertywności w procesie negocjacyjnym
    UCZESTNICY SZKOLENIA:
    Szkolenie skierowane jest do indywidualnych osób, pragnących wzmocnić swoja pozycję biznesową w trakcie negocjacji handlowych.

    PROGRAM:
    Negocjowanie jako praktyczna umiejętność, której można się nauczyć. Jej szerokie zastosowanie to często szukanie rozwiązania sprzecznych interesów niejednokrotnie poprzez prezentowanie asertywnej postawy. Szczególny wpływ na wynik negocjacji ma skuteczny i sprawy negocjator, który poprzez:  swoje doświadczenie i umiejętności, wykorzystanie czasu negocjacji,  wykorzystanie władzy / przewagi,  wykorzystanie informacji, własne zachowanie, stosowaną strategie i taktyki,  oraz przygotowanie doprowadza strony do rozwiązania satysfakcjonującego obie strony.

    W publicznym obiegu istnieje wiele mitów o  tzw. dobrym negocjatorze:
    • Dobry negocjator jest twardy.
    • Dobry negocjator zachowuje kamienną twarz, nigdy nie okazuje emocji.
    • Dobry negocjator jest najmądrzejszy. Zna wszystkie fakty, pamięta wszystkie dane.
    • Dobry negocjator nie jest miły.
    • Dobry negocjator to "chytry lis".
    Pamiętaj  o tym, że :
    • Twoje zachowanie to wszystko co mówisz i co robisz
    • Twoje zachowanie jest bezpośrednio obserwowane przez innych ludzi
    • Wnioski jakie wyciągają o Tobie inni oparte są na twoim zachowaniu
    • Możesz wybierać jak się zachować
    • Poprzez swoje zachowanie oddziaływujesz na zachowanie innych -  więc możesz wpływać na innych
    • Możesz wykorzystać swoje zachowanie -  pomóc lub przeszkodzić interakcji
    • Dobrym negocjatorem staje się tylko poprzez praktykowanie i analizowanie doświadczeń.
    "Jeśli będziesz robił to co dotychczas, to będziesz otrzymywał to, co dotychczas otrzymywałeś"

    W zakresie merytorycznym szkolenie obejmuje:

    Cechy działania sprawnych negocjatorów:
    • czas i metoda (sposób)
    • zakres rozwiązań
    • koncentrowanie się na wspólnocie interesów (planowanie)
    • horyzont czasowy (długookresowy)
    • formułowanie celów (przedział)
    • elastyczność planowania (kluczowe niezależne zagadnienia)
    • samorealizacja działalności (analiza odbytych negocjacji)
    Kryteria oceny negocjacji:
    • Sprawność : wynik, efektywność, wydajność ich prowadzenia
    • Rozsądek -  obustronna korzyść, uzasadnione korzyści; - uczciwość
    • Rozwiązania (zgodnie z obowiązującymi przepisami i obyczajowością; trwałość rezultatu
    • Kontekst – wpływ na ogólny stan stosunków między stronami
    Techniki negocjacji – manipulacja i skuteczna obrona
    Odzwierciedlenie, parafrazowanie, asertywność

    Argumentacja:
    • Racjonalna
    • Jednostronna
    • Dwustronna

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |