Home > Kursy i Szkolenia > Komunikacja w Biznesie > Katowice > Komunikacja i Techniki Wywierania Wpływu - Szkolenia - Katowice - Śląskie

Komunikacja i Techniki Wywierania Wpływu - Szkolenia

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Prospero Business Training

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Komunikacja i Techniki Wywierania Wpływu - Szkolenia - W ciągu tygodnia - Katowice - Śląskie

  • Cele
    * Rozwijanie postaw i umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych w sytuacjach zadaniowych
    * Praktyczne opanowanie zasad komunikacji interpersonalnej
    * Poznanie technik podnoszących efektywność w komunikacji
    * Świadome kształtowanie i modyfikacja własnych zachowań
  • Szczegółowe informacje
    Czas trwania: 2 dni (14 godz.)

    Program:
    1. Sztuka budowania dobrych relacji
      • Kontakt jako fundament komunikacji i porozumienia
      • Budowanie i znaczenie tzw. "pierwszego wrażenia"
      • Nieświadomy przekaz w komunikacji - komunikacja niewerbalna, modulacja głosu etc
      • Kontakt na poziomie werbalnym
      • Spójność komunikacji - zgodność słów z mową ciała
        • Umiejętność dostosowania się do różnych zachowań Klientów
        • Dopasowanie się do stylu komunikacyjnego Klienta
        • Posługiwanie się językiem zrozumiałym dla Klienta (przekazywania mu informacji w zrozumiały dla niego sposób)
    2. Umiejętność słuchania i przekazywania informacji
      • Aktywne słuchanie
      • Odczytywanie sygnałów TAK i NIE
      • Precyzyjne przekazywanie informacji
      • Parafraza i klaryfikacja jako narzędzia precyzujące przekaz
    3. Zbieranie informacji
      • Umiejętność zadawania pytań - rodzaje pytań i ich zastosowanie
      • Odkrywanie potrzeb i kryteriów decyzyjnych Klienta
      • Zadawanie pytań - jako sposób na kierowanie rozmową i uwagą rozmówcy
    4. Specyfika pracy z użyciem telefonu
      • Kreowanie pozytywnego wizerunku Firmy w rozmowie
      • Wykorzystanie elementów werbalnych
      • Zasady przeprowadzania obsługi telefonicznej

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |