Home > Kursy i Szkolenia > Komunikacja w Biznesie > Katowice > Skuteczna Komunikacja Uczestników Organizacji - Szkolenie - Katowice - Śląskie

Skuteczna Komunikacja Uczestników Organizacji - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Active Progress

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Skuteczna Komunikacja Uczestników Organizacji - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Katowice - Śląskie

  • Szczegółowe informacje
    KORZYŚCI:
    W trakcie zajęć uczestnik:
    • pozna zasady skutecznej komunikacji
    • nauczy się wybranych technik komunikacji
    • pozna praktyczne umiejętności publicznego wypowiadania swoich przekonań
    • nauczy się radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych wykorzystując w tym celu skuteczną komunikacj
    UCZESTNICY SZKOLENIA:
    Szkolenie skierowane jest zarówno do indywidualnych osób, jak i całych organizacji, które chcą podnieść efektywność wykorzystania czasu przez jej indywidualnych uczestników.

    PROGRAM:
    Techniki skutecznej są dość dobrze rozpoznane a dostęp do nich jest jedynie ograniczony umiejętnościami użytkownika. Jedną ze ścieżek służących zwiększaniu wachlarza stosowanych technik komunikacyjnych jest prawidłowo zrealizowany program szkoleniowy. By spełnić te wymagania proponowany program szkolenia obejmuje w skondensowanej formie zarówno podstawowe, jak i zaawansowane techniki komunikacji. Ważne z punktu widzenia efektywności szkolenia jest zdobycie praktycznych umiejętności związanych z komunikacją.

    Szkolenie w swojej strukturze podzielono na cztery obszary tematyczne. Pierwszy dotyczy zrozumienia pojęć podstawowych, funkcji jakie pełni i skutków jakie przynosi umiejętność słuchania, odkrywania przed innymi swoich myśli i emocji, a także skutecznego wyrażania tego co dla nas ważne. Drugi obszar to odpowiedź na pytanie dlaczego niektórzy wykorzystują mowę ciała, właściwy język, prajęzyk i metakomunikaty,  analizę transakcyjną w komunikacji częściej i skuteczniej od pozostałych i co z tego wynika. Trzeci obszar nawiązuje do sytuacji konfliktowych, asertywności, uczciwej kłótni i podstaw negocjacji. Ostatni obszar związany jest z umiejętnością wywierania wpływu, skutecznej komunikacji w małej grupie, wygłaszania przemówień publicznych i radzenia sobie w konkretnych sytuacjach np. rozmowy kwalifikacyjnej. Tak skonstruowana tematyka szkolenia ma pomóc uczestnikom organizacji we wzmocnieniu już wykorzystywanych, ale również na dopracowaniu nowych technik komunikacji. Istotnym częścią szkolenia w wymiarze praktycznym jest część ćwiczeniowa, uświadamiająca techniki komunikacyjne uczestnikom szkolenia.

    W zakresie merytorycznym szkolenie obejmuje:
    Sztuka skutecznego słuchania, przekazywania emocji i ekspresja wypowiedzi:
    • Pseudosłuchanie a słuchanie prawdziwe
    • Bariery na drodze skutecznego słuchania
    • Optymalne poziomy otwarcia
    • Ekspresja i pełna komunikacja
    Taktyki komunikacji:
    • Przekaz werbalny i niewerbalny
    • Prajęzyk i meta komunikaty
    • Zasady analizy transakcyjnej
    • Różnice kulturowe i precyzowanie wypowiedzi
    • Przekaz werbalny i niewerbalny
    Komunikacja w sytuacjach konfliktowych:
    • Asertywność w aktach komunikacji
    • Zasady uczciwej kłótni
    • Sytuacje konfliktowe w negocjacjach
    Wywieranie wpływu na innych:
    • Strategie wywierania wpływu na innych
    • Zasady komunikacji w małej grupie
    • Komunikacja na forum publicznym
    METODYKA ZAJĘĆ:
    Zajęcia podzielone są na część teoretyczną oraz ćwiczenia:
    • Ja publicznie
    • Praca z wykorzystaniem kamery
    • Co mówi Twoje ciało ?
    • Sztuka mówienia "nie"
    • Wydawanie poleceń i przyjmowanie złych wiadomości
    • Oceń innych i wskaż ich typ komunikowania

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X