Home > Kursy i Szkolenia > Komunikacja w Biznesie > Katowice > Savoir - vivr'e w Biznesie - Szkolenie - Katowice - Śląskie

Savoir - vivr'e w Biznesie - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Prospero Business Training

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Savoir - vivr'e w Biznesie - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Katowice - Śląskie

  • Cele
    * Zbudowanie u uczestników świadomości własnego wizerunku
    * Zapoznanie się z narzędziami i technikami prezentacyjnymi
    * Poznanie niezbędnych zasad savoir-vivre'u biznesowego
  • Szczegółowe informacje
    Czas trwania: 2 dni (14 godz.)

    Program:
    1. Autodiagnoza
      • Mocne i słabe strony mojego wizerunku
      • Wykorzystanie i podkreślenie własnych atutów
      • Obszary rozwojowe i zasoby, których potrzebuję najbardziej
    2. Sztuka efektywnej autoprezentacji - budowanie kontaktu i zaufania w relacji z Klientem
      • Rola pierwszego wrażenia
      • Strój i estetyka wyglądu, dopasowanie stroju do charakteru spotkania /oficjalny, lunch/
      • Mowa ciała - postawa, gestykulacja, kontakt wzrokowy, przestrzeń, głos, słownictwo, budowanie i skracanie dystansu, aranżowanie przestrzeni
      • Spójność prezentowanego wizerunku - zgodność tego jak wyglądam z tym, co i jak mówię
    3. Profesjonalna prezentacja oferty i towarów
      • Dopasowanie prezentacji oferty i towarów do Klienta charakteryzującego się określonym metaprogramem
      • Zasady skutecznej prezentacji ( np. dobór odpowiednich informacji i formy przekazu, podkreślanie atutów, tuszowanie słabych stron)
      • Zamiana cech oferowanego produktu na korzyści ważne dla Klienta
    4. Savoir vivr'e biznesowy
      • Powitania, pożegnania, prezentacje
        • Umawianie spotkań
        • Jak właściwie i elegancko powitać, podjąć i pożegnać gościa, interesanta, klienta w firmie
        • Gość zewnętrzny i wewnętrzny; gość honorowy; gość kłopotliwy
        • Zmniejszanie dystansu - przechodzenie na "Ty"
      • Etyka pracownika
        • Uczciwość i lojalność wobec firmy i jej szefostwa
        • Identyfikowanie się z firmą czyli utożsamianie interesów własnych z interesami zakładu pracy (pracodawcy)
        • Jestem wizytówką firmy
      • Wizyty służbowe i prywatne. Takt i wyczucie
        • Przywileje i obowiązki gościa i gospodarza
        • Składanie propozycji, zaproszeń
        • Nieproszeni goście
        • Rodzaje zaproszeń, skróty i szyfry na nich umieszczane
        • Gość w samochodzie (m.in. hierarchia miejsc w samochodzie)
      • Kultura przy stole
        • Jak poprawnie i elegancko jeść
        • Sytuacje trudne i nietypowe
        • Kultura picia; kawa, herbata - elegancki sposób serwowania i picia
        • Błędy, mity i stereotypy w trunkowym temacie
        • Rodzaje przyjęć i poczęstunków m.in. business lunch i brunch
        • W lokalu - od zamówienia do płacenia

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X