Inteligencja Emocjonalna - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem COSM Centrum Organizacji Szkoleń Menedżerskich

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Inteligencja Emocjonalna - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem szkolenia jest usprawnienie swoich umiejętności interpersonalnych, popracowanie nad utrzymaniem równowagi emocjonalnej oraz dobrej kondycji psychofizycznej.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Szkolenie przeznaczone jest dla osób wchodzących w intensywne relacje współpracy z innymi ludźmi na płaszczyźnie zawodowej oraz dla osób chcących popracować nad utrzymaniem równowagi emocjonalnej oraz dobrej kondycji psychofizycznej.
  • Szczegółowe informacje
    Korzyści dla uczestników
    Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą
    • Potrafili rozpoznawać uczucia swoje i innych
    • Potrafili odkryć i wzmocnić wewnętrzne filary utrzymujące równowagę emocjonalną
    • Potrafili szybko zmieniać swój stan emocjonalny
    • Potrafili nawiązywać i utrzymywać konstruktywne relacje z innymi ludźmi
    • Potrafili wykorzystywać własną intuicję do podejmowania skutecznych decyzji i działań
    • Potrafili radzić sobie z konfliktem i oporem drugiej strony
    Program szkolenia
    Wprowadzenie do emocji i inteligencji emocjonalnej
    • Co to jest inteligencja emocjonalna?
    • Jak powstają uczucia i emocje – mechanizmy ich powstawania
    • Emocje ,,pozytywne’’ i ,,negatywne’’ i ich wpływ na tworzenie się relacji między ludźmi
    • Język emocji
    Budowanie poczucia kontroli, czyli jak przejąć kontrolę nad emocjami i uczuciami
    • Co to jest stres? (trening relaksacji: w praktyce uczestnicy biorą udział w treningu relaksacji – czas trwania 30 min) i inne metody radzenia sobie ze stresem w miejscu pracy
    • Najczęstsze źródła stresu zawodowego
    • Na co ma wpływ, a co jest wrodzone w ramach naszej wrażliwości na bodźce?
    • Techniki ułatwiające dokonanie zmiany uczuć i emocji
    • Porównanie typów negocjacyjnych
    • Spirala emocji
    Elementy psychologii kontaktów interpersonalnych a budowanie wizerunku siebie w oparciu o własne zasoby, możliwości, dokonania
    • Analiza własnego stylu zachowania wg Marstona oraz dopasowanie własnego stylu do danej osoby
    • Komunikowanie się w sytuacjach emocjonalnych
    • Sposoby dopasowywania treści oraz formy do danego odbiorcy
    • Informacja zwrotna
    • Budowanie stanu pewności siebie
    • Umiejętność pracy w zespole
    • Redukcja niepożądanego stresu i tremy
    Wpływ emocji na poziom skuteczności i satysfakcji z relacji z innymi
    • Poczucie koherencji a zarządzanie emocjami
    • Osobowość optymisty a osobowość pesymisty – a wpływ na emocje
    • System przekonań a nawykowe reakcje i najczęściej odczuwane emocje
    • Metody eliminacji niekorzystnych wzorców zachowań a sposoby postępowania
    • Techniki zmiany osłabiających przekonań
    • Jak się bronić przed wyuczoną bezradnością w życiu zawodowym i prywatnym
    Narzędzie nowoczesnego biznesu – praktyczna intuicja
    • Intuicja jako jedna z kompetencji inteligencji emocjonalnej (EQ)
    • Rodzaje intuicji
    • Przykłady zastosowania z sukcesem intuicji w praktyce biznesu
    • Metody i techniki rozwoju intuicji
    Szkolenie ma charakter treningu umiejętności – podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne, biorą udział w symulacjach, rozwiązują testy pozwalające dokonać samooceny umiejętności.

    Stosowane metody dydaktyczne to:
    • analiza przypadku
    • scenki warsztatowe
    • ćwiczenia i gry edukacyjne
    • ćwiczenia rozwijające wyobraźnię, myślenie kreatywne
    • grupowe i indywidualne rozwiązywanie problemów
    • symulacje
    • gry menedżerskie
    • testy
    • dyskusja moderowana
    • prezentacja trenera
    Czas trwania szkolenia 2 dni szkoleniowe

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |