Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Prezentacja oraz autoprezentacja
Moduł 1 - Cechy skutecznej prezentacji
Etapy skutecznej prezentacji.Efektywna...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy
na temat skutecznych technik zachowań asertywnych w biznesie oraz
doskonalenie umiejętności asertywnej komunikacji.
Program szkolenia:
• Pojęcie asertywności
• Mapa asertywności
•...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla
wszystkich pracowników mających kontakt z klientem. Instytucja dbająca o
swoich Klientów a co za tym idzie o swój wizerunek musi zadbać o
odpowiednie standardy obsługi Klienta. Aby je zapewnić wszyscy jej
pracownicy...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zwiększenie
skuteczności pracowników firmy poprzez doskonalenie umiejętności
komunikowania się, zwiększenie przepływu informacji pomiędzy zespołami.
Program szkolenia:
• Czym jest komunikacja
• Komunikacja...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia: Prezentowany warsztat ma na celu
przedstawienie uczestnikom i przećwiczenie wraz z nimi wybranych technik
negocjacyjnych. Zdobyte w ten sposób nowe umiejętności uczestnicy będą
mogli wykorzystać praktycznie podczas swoich kontaktów z klientami....