Sztuka Prezentacji i Wystąpień Publicznych - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Prospero Business Training

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Sztuka Prezentacji i Wystąpień Publicznych - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Katowice - Śląskie

  • Cele
    * Nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu budowania kontaktu i oddziaływania na klientów w czasie prowadzonych prezentacji
    * Poznają narzędzia i techniki, które pomogą im rozwinąć warsztat w prowadzeniu prezentacji oraz wystąpień publicznych
    * Rozpoznają swoje słabsze strony i będą mogli nad nimi pracować
    * Uświadomią sobie swój udział w tworzeniu wizerunku firmy
  • Szczegółowe informacje
    Program:
    1. Postawa profesjonalnego prezentera
      • Świadomość własnych potencjałów i mocnych stron
      • Co warto myśleć o własnej pracy i odbiorcach, aby zwiększać własną skuteczność ?
    2. Pierwsze wrażenie, umiejętność autoprezentacji
      • Jak nawiązywać i utrzymywać dobry kontakt z odbiorcą - budowanie zaufania
      • Spójność - czyli zgodność tego, co mówimy, z tym - jak mówimy
      • Efekt "pierwszego wrażenia"
      • Świadomy i nieświadomy przekaz w komunikacji
      • Komunikacja niewerbalna, gestykulacja - mowa ciała
      • Modulacja głosu, "Jeżeli publiczność czegoś nie słyszy, oznacza to, że tego nie ma"
      • Aranżacja przestrzeni (przestrzeń fizyczna jest ilustracją przestrzeni umysłowej)
    3. Prezentacja właściwa
      • Strategia prezentacji, tworzenie scenariusza wystąpienia
      • Wykorzystywanie pomocy prezentacyjnych - jak przygotować prezentację wizualną, żeby była zrozumiała i interesująca
      • Umiejętność zbierania informacji od uczestników w trakcie prowadzenia prezentacji
      • Rozpoznawanie preferencji zmysłowych odbiorców i wykorzystywanie w prezentacji wszystkich systemów reprezentacji (wizualny, słuchowy, kinestetyczny)
        • Jak zadawać pytania (oraz jak słuchać odpowiedzi) ?
        • Jak kierować dyskusją ?
        • W jaki sposób angażować odbiorcę ?
      • Struktury lingwistyczne i ukryte pułapki językowe; jasny i precyzyjny przekaz językowy
    4. Budowanie klimatu oraz atmosfery prezentacji
      • Elementy budowania nastroju spotkania
      • Wykorzystanie energii osób biorących udział w prezentacji
      • Kotwiczenie poszczególnych osób oraz grupy
      • Wywoływanie w odbiorcy potrzebnych stanów emocjonalnych
    5. Strategie i sposoby zachowania się w sytuacjach nagłych i niezaplanowanych. Umiejętność radzenia sobie z emocjami podczas prezentacji
      • Rozwiązywanie trudnych sytuacji podczas spotkania - prowokacyjne pytania, osoby przeszkadzające itp
      • Docieranie do potrzebnych zasobów np. umiejętność dystansowania się
      • Radzenie sobie z tremą
      • Wykorzystanie metafory i humoru
    Metody szkoleniowe:
    Zajęcia prowadzone są metodami aktywnymi, w dużej mierze wywodzącymi się z Neurolingwistycznego Programowania (NLP).
    Każdy dzień zajęć składa się z następujących elementów:
    • wykład wprowadzający w aktualnie przerabianą tematykę
    • ćwiczenia w małych grupach, pozwalające na praktyczne uczenie się nowej wiedzy
    • symulacje i gry związane prowadzeniem zajęć (np. drama oparta o scenariusze konkretnych sytuacji grupowych), podczas których uczestnicy mogą wypróbować nowo nabyte umiejętności. W tej części wykorzystywane są także konkretne sytuacje problemowe zgłaszane przez uczestników kursu
    • pytania, ocena i dyskusja na temat nowo nabytych umiejętności i możliwości ich praktycznego wykorzystywania.

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |