Efektywna Komunikacja z Elementami Inteligencji Emocjonalnej - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Avenhansen Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Efektywna Komunikacja z Elementami Inteligencji Emocjonalnej - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Poznań - Wielkopolskie

  • Cele
    Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom zasad, dotyczących poprawnej komunikacji i przekazywania informacji, a także ćwiczenie umiejętności interpersonalnych opartych na założeniach inteligencji emocjonalnej. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia dotyczące podstaw komunikacyjnych, roli informacji zwrotnej, sztuki argumentowania, panowania nad własnymi emocjami i odczytywania emocji innych.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które chcą ćwiczyć i rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.
  • Szczegółowe informacje
    Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:
    • Usprawnić komunikację wewnątrz organizacji
    • Skutecznie przekazać komunikatu
    • Zastosować prawa asertywności
    • Przekonać innych do swoich racji
    • Praktycznie przełożyć zagadnienia teoretyczne na umiejętności komunikacyjne stosowane na co dzień
    • Wskazać na czym polega różnica między świadomością uczuć własnych a świadomością uczuć innych ludzi
    Program szkolenie:
    1. Podstawowe zasady komunikacji
      • Koło komunikacji i najważniejsze elementy decydujące o zrozumieniu przekazywanego komunikatu
      • Intonacja – jeden z kluczowych czynników wywierania wpływu
      • Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy
      • Lejek komunikacyjny – od tego co mówimy d tego co odbiorca zapamiętuje
      • Przekazywanie informacji zwrotnej
      • Sztuka oddzielenie informacji kluczowej od szumu informacyjnego
      • Skąd się bierze plotka?
      • Przepływ informacji pionowy i poziomy
    2. Komunikacja werbalna i niewerbalna
      • Słuchanie – jeden z najważniejszych elementów komunikacji
      • Mowa ciała – niewerbalny przekaz informacji
      • Parafraza – sztuka powtórzeń i hamowania emocji
    3. Emocje
      • Jak budować satysfakcjonujące relacje z klientem, podwładnymi, współpracownikami i przełożonymi
      • Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy
      • Budowanie samoświadomości zarządzania emocjami
    4. Sztuka argumentowania i perswazji
      • Rozpoznawanie i obrona przed manipulacją
      • Sztuka argumentowania i wywierania wpływu
      • Teoria dwóch mózgów – umiejętność dobru argumentacji
      • Przekonywanie innych do swoich racji
    5. Komunikacja w praktyce
      • Sztuka prowadzenia rozmów
      • Tworzenie kultury zarządzania informacją

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |