Home > Kursy i Szkolenia > Komunikacja w Biznesie > Inne > Poznań > Specjalista ds. Sprzedaży-Poziom Podstawowy - Szkolenie - Poznań - Wielkopolskie

Specjalista ds. Sprzedaży-Poziom Podstawowy - Szkolenie - Inne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem ARBIZ Akademia Biznesu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Specjalista ds. Sprzedaży-Poziom Podstawowy - Szkolenie - Inne - Poznań - Wielkopolskie

  • Szczegółowe informacje
    Szkolenie opracowane na podstawie autorskiego programu managera i dyrektora generalnego działów sprzedażowych, skierowane jest do osób indywidualnych chcących zdobyć umiejętności niezbędne do wykonywania 
    najczęściej poszukiwanego zawodu na rynku pracy  jakim jest Specjalista ds. sprzedaży. Szkolenie skierowane również do osób które chcą założyć własną działalność i poznać techniki efektywnej sprzedaży lub klienta biznesowego, który 
    chce zwiększyć obroty firmy poprzez szkolenie sprzedawców i w efekcie bardziej efektywną pracę działów sprzedażowych.
    Nauczymy Cię jak być ekspertem sprzedaży.
    Każdy uczestnik naszego szkolenia zostanie 
    wyposażony w materiały szkoleniowe, umiejętności 
    praktyczne i wiedzę niezbędną do profesjonalnej pracy 
    Specjalisty ds. sprzedaży.

    Dajemy gwarancję odbycia szkolenia, niezależnie od ilości uczestników. Dla nas ważny jest każdy klient. Nawet gdybyś był sam szkolenie się odbędzie.

    Jesteśmy elastyczni, szkolenie prowadzimy w interakcji z uczestnikami, zawsze możesz zapytać.Na szkoleniu omawiamy specyfikację branży, w której uczestnik szkolenia pracuje lub ma zamiar podjąć pracę.

    Dowiesz się:
    - jak stworzyć warsztat pracy,
    -  gdzie i w jaki sposób poszukiwać klientów,
    - jak efektywnie umówić spotkania handlowe,
    - co powinieneś widzieć idąc na spotkanie handlowe,
    - jak stworzyć wizerunek Profesjonalisty,
    - jak zachowywać się podczas spotkania z trudnym klientem,
    - jak zamknąć sprzedaż,
    - jak sprawić, by klient poczuł się dobrze w Twoim towarzystwie,
    - jak sprawić, by klient zaufał Tobie  i Twojej firmie.

    Każdy uczestnik szkolenia  w momencie ukończenia szkolenia otrzyma Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

    Opcja Certyfikacja.
    Otrzymasz dwujęzyczny dokument  - Certyfikat Specjalisty ds. Sprzedaży potwierdzający poziom zdobytej wiedzy i umiejętności. Certyfikat wydawany na podstawie zaliczonego testu z przerobionego materiału(wymóg 70% poprawnych 
    odpowiedzi) w trzecim dniu szkolenia.

    Korzyści z Certyfikacji:
    - dokument, który podnosi prestiż sprzedawcy
    - ułatwia znalezienie pracy
    - udowadnia, że wyszedłeś ze szkolenia z pełną wiedzą
    Jeśli chcesz zdobyć nowy zawód, założyć własną działalność, udoskonalić  własny warsztat, nabrać nowej energii to szkolenie jest dla Ciebie.

    Dla osób bezrobotnych możliwość dofinansowania szkolenia z Urzędu Pracy.

    PROGRAM SZKOLENIA:
    Dzień I
    1. Pierwsze kroki w sprzedaży (teoria)
    • Kim jestem dziś i kim chcę być jutro
    • Obalamy mity sprzedaży
    2. Sprzedaż (teoria) 
    • Kto, co i kiedy sprzedaje
    • Co to jest sprzedaż
    • Formy sprzedaży B2C i B2B
    • Wpływ sprzedaży na rozwój firmy i własny 
    awans
    3. Wizerunek profesjonalisty (teoria)  
    • Zasady budowania wizerunku firmy
    • Zasady budowania wizerunku profesjonalnego 
    sprzedawcy
    4. Typologia (teoria, warsztaty)
    • Typologia własna /mój typ sprzedaży
    • Typologia klientów i jej rozpoznawanie 
    /warsztaty
    • Rozpoznanie typu osobowości klienta 
    i dopasowanie /warsztaty
    5. Komunikacja (teoria, warsztaty
    • werbalna i niewerbalna
    • mowa ciała

    Dzień II
    1. Warsztat pracy specjalisty ds.sprzedaży 
    (warsztaty)  
    • Prospecting
    • Telemarketing
    • Konstruowanie oferty handlowej
    • Obalanie zastrzeżeń klienta
    2. Wystąpienia publiczne (teoria, warsztaty)
    • Mowa ciała
    • Przebieg wystąpienia
    3. Spotkanie handlowe (warsztaty)
    4. Negocjacje (warsztaty)
    5. Zamknięcie (warsztaty)

    Dzień III
    1. Budowanie relacji z klientem. (teoria)
    2. Sprzedaż po sprzedaży (teoria)
    3. Sprzedaż poprzez referencje (teoria)
    4. Podsumowanie i zakończenie, 
    rozdanie Zaświadczeń
    5. Egzamin Certyfikacyjny w formie ćwiczenia

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X