Home > Kursy i Szkolenia > Komunikacja w Biznesie > Poznań > Negocjacje Pisemne - Szkolenie - Poznań - Wielkopolskie

Negocjacje Pisemne - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem VENTO Consulting

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Negocjacje Pisemne - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Poznań - Wielkopolskie

  • Szczegółowe informacje
    Szkolenie przeznaczone jest dla osób mających udział w formułowaniu ofert, odpowiedzi oraz uzgodnień oraz w formie pisanej. Poznanie i aplikacja wiedzy negocjacyjnej do tej formy komunikacji pozwala zabezpieczyć własny interes oraz wyegzekwowanie wzajemnych postanowień. Uzgodnienia szczegółowe miedzy partnerami mają decydujący wpływ na opłacalność współpracy i tworzą precedensy - nie zapominajmy o tym. Uczestnicy nauczą się analizy form pisanych -wydobywanć treści istotne i nieistotne z punktu widzenia opłacalności i bezpieczeństwa. Zidentyfikują zamierzone manipulacje i niejasności. Będziemy też tworzyć odpowiedzi na pisma je zawierające. Pracujemy na autentycznym materiale korespondencji z praktyki autora. Ta wiedza nie jest zarezerwowana dla kancelarii prawnych, po uczestnictwie w warsztacie z 99% sytuacji poradzisz sobie sam.
    •   Stosowanie metody przesunięcia korzyści w obszarze negocjacji
    •   Poznanie roli precedensu i legalizmu jako podstawy większości manipulacji.
    •   Eliminacja manipulacji komunikacyjnych.
    •   Praca na treści jawnej i ukrytej w pismach.
    •   „Humanistyczna” równość partnerów a wychodzenie obonną ręką z relacji asymetrycznych.
    •   Identyfikacja strategii manipulacyjnych w przykładach pism i ofert.
    •   Praca na autentycznych pismach perswazyjnych – przykłady sukcesów!
    •   Tworzenie własnych pism negocjacyjnych i perswazyjnych.
    I.Róznica między uzgodnieniem ustnym a pisemnym.
    •   prywatne teorie negocjacji a rzeczywistość  
    •   przedmiot negocjacji a dostępna pula rozwiązań
    •   scenariusze optymistyczne i pesymistyczne
    •   różnice i ich źródła w uzgodnieniach pisanych i słownych
    •   dociekliwy kontrahent – zmora czy dobrodziejstwo?
    II.Zanim zaczniemy negocjować – istotne negocjacyjnie elementy pism.
    •   sytuacyjne i interpersonalne siły w negocjacjach
    •   asymetria partnerów – mrówki i monopoliści
    •   źródła informacji o celach i założeniach drugiej strony
    •   strategiczne pytania, czyli jaka jest prawda..?
    •   obiektywne i subiektywne źródła siły negocjacyjnej
    •   zaufanie i wiarygodność w pracy negocjatora a precyzja i dociekliwość
    III.Identyfikacja metod manipulacji na autentycznych przykładach pism.
    •   rozpoznanie intencji drugiej strony, cele, zamierzenia i zdrowy rozsądek
    •   granice spolaryzowane i rozpoznanie
    •   rola informacji, umiejętności i talentu *rozpoznawianie konkretnych technik manipulacyjnych i twardych strategii
      IV.Zasady zgłaszania zastrzeżeń – praktyczne formułowanie sprzeciwu.
    •   cele negocjacji a dobór środków wpływu
    •   narzędzia komunikacyjne i psychospołeczne mechanizmy wpływu
    •   teoria spostrzegania i atrybucji (przypisywania cech i właściwości) a manipulacja
    •   manipulacja za pomoca wizerunku
    •   praktyczne formułowanie zastrzeżeń i ich optymalizacja względem celów
    V.Wymiana pism negocjacyjnych i peswazyjnych i kształtowanie odporności – technika „słonia”.
    •   przebieg negocjacji pisanych – perspektywa czasowa
    •   identyfikacja i kształtowanie scenariusza w rzeczywistości
    •   punkty zaczepu perswazji
    •   zamierzone zaburzenia komunikacji
    •   ograniczenia „kanału” komunikacyjnego – straty i korzyści, analiza pism
    VI.Klucze do negocjacji pisemnych zakończonych sukcesem.
    •   adekwatność środków i celów 
    •   dobór środków w perspektywie czasowej i elastyczość 
    •   niepokazywanie wagi uzyskanych ustępstw 
    •   pozostawienie poczucia sukcesu u drugiej strony 
    •   ”zachowanie twarzy” stron 
    •   ”spełnienie” założeń drugiej strony i ról negocjacyjnych 
    •   ”odporność psychicza” i asertywność 
    •   sposób dojścia do rezultatu a spostrzeganie faktycznego rezultatu
    •   ”zdrowy rozsądek” – powrót do początku....

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X