Home > Kursy i Szkolenia > Komunikacja w Biznesie > Inne > Poznań > Techniki Sprzedaży w Praktyce - Szkolenie - Poznań - Wielkopolskie

Techniki Sprzedaży w Praktyce - Szkolenie - Inne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem ARBIZ Akademia Biznesu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Techniki Sprzedaży w Praktyce - Szkolenie - Inne - Poznań - Wielkopolskie

  • Szczegółowe informacje
    Szkolenie skierowane jest do osób indywidualnych chcących nabyć lub doskonalić  umiejętności efektywnej sprzedaży we własnym biznesie lub w pracy na stanowisku: handlowiec, sprzedawca, doradca klienta, negocjator, specjalista ds. obsługi klientów biznesowych.

    Szkolenie, dzięki któremu poznasz tajniki efektywnej sprzedaży!!!
    Szkolenia ma na celu:
    - praktyczne przećwiczenie określonych sytuacji, które mogą zaistnieć w kontakcie z klientem.
    - korygowanie zachowań, które niekorzystnie wpływają na negocjacje z klientem
    - budowanie długotrwałych relacji - czyli co zrobić by klienci wracali
    - podnoszenie motywacji handlowców - czyli wielkość sprzedaży zależy "ode mnie"

    Uczestnicy szkolenia samodzielnie i grupowo przez analizę sytuacji wyciągają wnioski jakie działania są najbardziej efektywne.Szkolenie uczy jak rozmawiać z klientem – kiedy słuchać, kiedy pytać i w jaki sposób to robić, jak przełamać 
    ewentualne opory klientów i jak komunikować się z klientem w sposób zrozumiały.  

    Dajemy gwarancję odbycia szkolenia.
    Organizator informuje: nie odwołujemy szkolenia z powodu niepełnej grupy uczestników.
    Dla osób bezrobotnych dofinansowanie z Urzędu Pracy

    Dodatkowo w cenie szkolenia: 
    •materiał: oprawiony skrypt, długopis, CD z materiałami,
    •poczęstunek: napoje, ciastka, przerwy kawowe

    PROGRAM SZKOLENIA
    Dzień I 9-16
    1) Różnice w sprzedaży b2b i b2c (wykład).
    2) Ewolucja handlowca (warsztaty).
    3) Cecha – zaleta – korzyść (warsztaty).
    4) Telemarketing i Spotkanie handlowe (warsztaty):
    A) Prezentacja wstępna,
    B) Etapy sprzedaży,
    C) Prezentacja handlowa z uwzględnieniem etapów sprzedaży,
    D) Przyciągnięcie uwagi klienta: jak zapewnić sobie dobry start,
    E) Wzbudzenie zainteresowania: jak skłonić klienta 
    do kontynuowania rozmowy,
    F) Prezentacja: o czym należy przekonać klienta,
    G) Jak wzbudzić w kliencie pragnienie posiadania oferowanego 
    produktu,
    H) Jak skłonić klienta, by zobowiązał się do kupna i złożył 
    zamówienie.

    Dzień II 9-16
    Zakup (warsztaty)
    1/ Co decyduje o zakupie?
    2/ Co to jest doskonała obsługa klientów,
    3/ Jesteś klientem,
    4/ Kto sprzątnął klienta,
    5/ Porozmawiajmy o klientach,
    6/ Szkodliwe zwroty.
    5) Typologia nastawienia handlowca (warsztaty, burza mózgów)
    6) Typologia nastawienia klienta (warsztaty, burza mózgów)
    7) Podsumowanie.

    TRENER:
    Andrzej Różański  /trener biznesu    
    Zobacz mnie na GoldenLine  
    - autor programu.
    Manager, trener biznesowy, coach. Zaczynał od stanowiska handlowca, dzięki wiedzy i doświadczeniu oraz sukcesom awansował na kierownika grupy, koordynatora, managera i dyrektora. Odpowiedzialny był za rekrutację i rozwój 
    grup sprzedażowych oraz sprzedaż. W swej karierze odznaczył się w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych oraz jako trener w tematyce funduszy unijnych tj. np. „Specjalista ds. funduszy unijnych”.
    Prowadzi szkolenia, warsztaty dla ekip sprzedażowych i kadry zarządzającej. Specjalizuje się w problematyce sprzedaży bezpośredniej, telesprzedaży, obsługi klienta, perswazji, komunikacji interpersonalnej, coachingu rozwojowym, 
    a także w tematyce funduszy unijnych.

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X