Home > Kursy i Szkolenia > Komunikacja w Biznesie > Inne > Poznań > Specjalista ds. sprzedaży-poziom rozszerzony - Poznań - Wielkopolskie

Specjalista ds. sprzedaży-poziom rozszerzony - Inne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem ARBIZ Akademia Biznesu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Specjalista ds. sprzedaży-poziom rozszerzony - Inne - Poznań - Wielkopolskie

  • Szczegółowe informacje
    Szkolenie wprowadza uczestników w świat profesjonalnego sprzedawcy.
    Jako sprzedawce rozumiemy handlowca pracującego "za biurkiem", 
    ale i handlowca aktywnie pozyskującego klienta "w terenie". Na naszym szkoleniu nauczysz się jak być efektywnym, jak dostrzegać potrzeby klienta i jak mu pomóc. 
    Byś był partnerem w biznesie. Nauczy Cię tego człowiek, który odniósł sukces w sprzedaży.Szkolenie to poszerzone jest o teoretyczne 
    przedstawienie etapów w procesie sprzedaży: Prospecting; Telemarketing; E-marketing;Spotkanie i skuteczna prezentacja oferty Zastrzeżenia klienta; Zamknięcie sprzedaży.
    Adresatami szkolenia są osoby indywidualne, chcące zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne w pracy sprzedawcy, handlowca, przedstawiciela handlowego. Szkolenie także kierujemy do przedsiębiorców, którzy swą sprzedaż opierają o dział sprzedaży i pracę sprzedawców (sklep, salon), przedstawicieli handlowych (pracujących w terenie), a którzy chcą dać swoim pracownikom 
    narzędzie jakim jest wiedza, którą będą po szkoleniu umieli wykorzystać przekładając na zwiększoną efektywność. Korzyścią z udziału w szkoleniu jest nabycie umiejętności i doświadczeń,które pozwolą Tobie pracować w zawodzie i być profesjonalistą. Poznasz techniki i narzędzia pracy skutecznego handlowca.
    Poznasz techniki perswazyjne wspomagające efektywność i komunikację. Ze szkolenia wyjdziesz z pokładami energii i wiedzy do działania, warto.

    Dodatkowo w cenie szkolenia:
    * materiały szkoleniowe, długopis
    * poczęstunek, napoje, ciastka, przerwy kawowe.

    CERTYFIKACJA
    * egzamin w formie ćwiczenia - odegranie scenki,
    * egzamin oparty jest na doświadczeniu zdobytym na szkoleniu,
    * Certyfikat otrzymasz po szkoleniu,
    * wymóg punktacji na poziomie ok. 70%.
    Korzyści wynikające z posiadania Akredytacji:szybciej zdobędziesz klienta, pracę, potwierdzasz poziom zdobytej wiedzy,zdobywasz prestiż w branży i w oczach 
    klienta/pracodawcy,łatwiej się promujesz,a także otrzymasz dodatkowy 20% rabat na inne nasze szkolenia.

    Dajemy gwarancję odbycia szkolenia!!!

    PROGRAM SZKOLENIA
    Dzień I
    1. Pierwsze kroki w sprzedaży (teoria)
    • Kim jestem dziś i kim chcę być jutro
    • Obalamy mity sprzedaży
    2. Sprzedaż (teoria)
    • Kto, co i kiedy sprzedaje
    • Co to jest sprzedaż
    • Formy sprzedaży B2C i B2B
    • Wpływ sprzedaży na rozwój firmy i własny awans
    3. Wizerunek profesjonalisty (teoria)
    • Zasady budowania wizerunku firmy
    • Zasady budowania wizerunku profesjonalnego 
    sprzedawcy
    4. Typologia (teoria, warsztaty)
    • Typologia własna /mój typ sprzedaży
    • Typologia klientów i jej rozpoznawanie 
    /warsztaty
    • Rozpoznanie typu osobowości klienta i dopasowanie 
    /warsztaty
    5. Komunikacja (teoria, warsztaty)
    • werbalna i niewerbalna
    • mowa ciała
    6.Etapy w procesie sprzedaży (teoria)
    • Prospecting /budowanie bazy klientów/
    • Telemarketing /umawianie spotkań/
    • E-marketing /e-mailing
    • Spotkanie i skuteczna prezentacja oferty 
    /formy prezentacji
    • Zastrzeżenia klienta
    • Zamknięcie sprzedaży

    Dzień II
    1. Warsztat pracy specjalisty ds. sprzedaży 
    (warsztaty)
    • Prospecting
    • Telemarketing
    • Konstruowanie oferty handlowej
    • Obalanie zastrzeżeń klienta
    2. Wystąpienia publiczne (teoria, warsztaty)
    • Mowa ciała
    • Przebieg wystąpienia
    3. Spotkanie handlowe (warsztaty)
    4. Negocjacje (warsztaty)
    5. Zamknięcie (warsztaty)

    Dzień III
    1. Budowanie relacji z klientem. (teoria)
    2. Sprzedaż po sprzedaży (teoria)
    3. Sprzedaż poprzez referencje (teoria)
    4. Techniki perswazyjne w sprzedaży (teoria, 
    warsztaty)
    5. Podsumowanie i zakończenie, rozdanie 
    Zaświadczeń
    6. Egzamin Certyfikacyjny w formie testu

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |