Home > Kursy i Szkolenia > Komunikacja w Biznesie > Warszawa > InSOR Efektywne Prezentacje - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie

InSOR Efektywne Prezentacje - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Doradca Consultants Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły InSOR Efektywne Prezentacje - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Po szkoleniu każdy z uczestników:
    • będzie znał mocne i słabe strony swoich dotychczasowych prezentacji oraz stylu prezentowania
    • będzie rozumiał i umiał wykorzystać wiedzę dotyczącą przygotowania i planowania prezentacji
    • będzie potrafił jednoznacznie określić kluczowe zachowania i umiejętności stosowane przez najbardziej efektywnych prezenterów
    • będzie potrafił zaplanować i przeprowadzić prezentację wykorzystując model efektywnego prezentera
    • będzie umiał wyselekcjonować i przygotować odpowiednie grafiki, przykłady i pomoce wizualne tak, aby wzbogacić swoje prezentacje
    • będzie znał obiektywną ocenę swojego nowego stylu prezentacji wg modelu Huthwaite
    • otrzyma konstruktywne wskazówki do dalszego doskonalenia swoich umiejętności w precyzyjnie określonych obszarach
  • Szczegółowe informacje
    Jest to zaawansowany warsztat łączący opracowane przez Huthwaite modele psychologii kupującego i techniki perswazji, z wynikami badań nad reakcjami słuchaczy na różne style prezentacji. Dotyczy prezentacji mających z założenia wywierać wpływ na odbiorców, których celem jest przekonanie ich do podjęcia lub zmiany działań.

    Zawartość programu
    Identyfikacja mocnych i słabych stron
    •  Wstępne prezentacje i ćwiczenie pozwalające każdemu uczestnikowi poznać mocne i słabe strony dotychczasowego stylu prezentacji. 

    Model skutecznego prezentera
    •  Integracja, Struktura, Opracowanie, Retoryka.

    Treść przekonujących prezentacji
    •  Opis obecnej sytuacji i problemów klienta.
    •  Przedstawienie siebie jako idealnego dostawcy.
    •  Potrzeby, tak jak formułuje je klient.
    •  Stosowane przez klienta kryteria wyboru idealnego dostawcy i sposób, w jaki je spełniamy.
    •  Problemy klienta i ich konsekwencje.
    •  Rozwiązania zaspokajające potrzeby klienta.
    •  Korzyści i wartość oferowanych rozwiązań.
    •  Radzenie sobie z obawami klienta dotyczącymi ryzyka, kosztów i problemów wdrożeniowych.

    Style prezentacji
    •  Najczęstsze błędy.
    •  Dbanie o właściwy przekaz.
    •  Techniki radzenia sobie z trudnym audytorium.

    Planowanie i przygotowanie prezentacji
    •  Wybór przekonujących treści.
    •  Planowanie kolejności i struktury.
    •  Przygotowywanie przykładów: ilustracje, pomoce wizualne i sprzęt.
    •  Warianty aranżacji wnętrza.

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |