Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
STUDIA oferują specjalistyczną wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu kreowania wizerunku firmy, kształtowania relacji z mediami oraz projektowania promocji przedsiębiorstwa i produktu. Public Relation
Czas trwania: 2 semestry (220 godzin)
Zajęcia odbywają...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
CEL STUDIÓW
Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom użytecznej wiedzy i praktycznych umiejętności do prowadzenia działalności promocyjnej instytucji i firm w otwartym społeczeństwie i globalnej gospodarce.
Wśród umiejętności doskonalonych podczas studiów szczególny...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Cel studium:
Studia pozwalają zapoznać się z różnymi aspektami działalności z zakresu public relations, zdobyć wiedzę na temat kreowania wizerunku, współpracy z otoczeniem społecznym firmy czy instytucji, budowania efektywnych relacji z mediami, promocji, tworzenia...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
CHARAKTERYSTYKA STUDIÓW
Program studium obejmuje, oprócz podstawowych zagadnień z psychologii, socjologii, komunikacji i zarządzania, nowoczesną wiedzę w zakresie organizowania i prowadzenia public relations oraz reklamy. Celem studiów jest także zdobycie praktycznych...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Zajęcia obejmujące zagadnienia rynku mediów w Polsce i na świecie. Problematyka funkcjonowania środków przekazu. Zasady zarządzania w instytucjach medialnych w tym HR w mediach, organizacja i struktura redakcji. Tryby podejmowania decyzji w mediach. Zagadnienia...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Wszechstronnie obudowane bloki tematyczne (m.in. media relations, internal relations, public affairs) mają przygotować specjalistę zdolnego samodzielnie diagnozować sytuację oraz budować i realizować perspektywiczne plany public relations w gminach oraz nawiązywać...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia mają na celu przekazanie niezbędnej wiedzy oraz umiejętności praktycznych związanych z tworzeniem wizerunku firmy jak również usystematyzowanie tej wiedzy. Słuchacze zapoznają się z podstawowymi pojęciami i historią PR, ze strategią i technikami PR, z...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia podyplomowe - Public Relations Program studiów Lp. Przedmiot Liczba godzin 1. Wprowadzenie do PR 10 2. PR i komunikacja wewnętrzna 12 3. Komunikacja interpersonalna...