Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Absolwenci socjologii posiadają ogólną wiedzę socjologiczną, która
pozwala im orientować się w różnych dziedzinach współczesnego świata –
nie tylko społecznej, ale również politycznej i gospodarczej. Ważnym
efektem kształcenia jest umiejętność aplikowania teorii...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Atuty
kierunku
Chcemy aby studia na naszej uczelni
dawały nie tylko wiedzę, ale także przygotowywały dobrze do potrzeb rynku
pracy, dlatego:
oferujemy rozbudowany program
nauki dwóch języków: angielskiego (język wiodący)...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Zarządzanie wizerunkiem oraz działania marketingowe są czymś więcej niż
tylko sposobami na wyprzedzenie konkurencji. PR i marketing to sposób
myślenia i działania, wymagający kreatywności, ale także wszechstronnej
wiedzy. Twoja wiedza
zarządzanie marketingowepublic...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Komunikacja marketingowa i public relations to specjalność, która wyposaża absolwentów w wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie
komunikowania się firmy z otoczeniem, ze szczególnym uwzględnieniem
aspektu komunikacji marketingowej, wewnątrz organizacji,
społecznościach...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
KOMUNIKACJA I PUBLIC RELATIONS W BIZNESIE Studenci
w trakcie studiów otrzymają wiedzę związaną z tworzeniem wizerunku
firmy poprzez zarządzanie jej relacjami z otoczeniem. Oprócz
przedmiotów bezpośrednio związanych z Public Relations program obejmuje
dyscypliny...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Celem kształcenia jest poznanie przez studentów dziedziny zarządzania organizacją jaką jest Public Relations. Wykładowcy legitymują się dorobkiem nie tylko naukowym, ale także praktycznym: pełnili funkcje szefów komórek PR w różnych organizacjach, kierowali kampaniami...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Absolwenci tej specjalizacji posiadają umiejętności identyfikowania
oraz interpretowania szans i możliwości rynkowych, programowania
działań marketingowych na różnych rynkach produktowych z uwzględnieniem
ich specyfiki. Nabywają wiedzę z zakresu kierowania pracą...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Absolwent specjalizacji public relations będzie posiadał wiedzę i
umiejętności przydatne w pracy w biznesie, ośrodkach administracji
publicznej czy organizacjach pozarządowych. Realizowany na
specjalizacji program umożliwia zarówno podjęcie studiów podyplomowych
w...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia I Stopnia Kierunek-Zarządzanie Specjalność-Reklama i Public Relations Przedmioty ogólne filozofia, socjologia, logika (2 do wyboru). psychologia, historia i teoria sztuki, historia myśli ekonomicznej (2 do wyboru)....
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Program tego seminarium przygotowuje do pracy w działach public relations firm oraz biurach prasowych instytucji publicznych. Uczy współpracy z mediami i umożliwia wykonywanie wielu zawodów związanych z szeroko pojętą dziedziną komunikacji społecznej....
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Po ukończeniu specjalności Marketing i Public Relations absolwenci będą potrafili m.in.:
* identyfikować potrzeby klientów, przygotować plan marketingowy i biznesplan,
* przeprowadzać badania marketingowe,
* zaprojektować skuteczny przekaz reklamowy,
*...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Program na kierunku Zarządzanie: Mikroekonomia Makroekonomia Matematyka Statystyka i demografia ...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Licencjat Komunikacja społeczna to coraz dynamiczniej rozwijająca się dziedzina wiedzy związana z gospodarką rynkową. W jej kręgu obok zawodu dziennikarza wykształciły się zawody rzecznika prasowego i specjalisty public relations, fachowca ds. promowania usług...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia mają na celu wszechstronne przygotowanie studenta do zawodu dziennikarza oraz do wykonywania różnych zawodów związanych z prasą, radiem i telewizją oraz z szeroko pojętą dziedziną komunikacji społecznej (komunikowanie publiczne i polityczne, komunikowanie...