Studia I Stopnia- Marketing i public relations w organizacji

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej w Płońsku

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I Stopnia- Marketing i public relations w organizacji - W ciągu tygodnia - Płońsk - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Absolwenci tej specjalizacji posiadają umiejętności identyfikowania oraz interpretowania szans i możliwości rynkowych, programowania działań marketingowych na różnych rynkach produktowych z uwzględnieniem ich specyfiki. Nabywają wiedzę z zakresu kierowania pracą zespołów ludzkich w działach marketingowych i sprzedażowych przedsiębiorstwa w warunkach silnej konkurencji. Są przygotowani do prowadzenia negocjacji i współpracowania z partnerami przedsiębiorstwa, klientami, pośrednikami handlowymi, agencjami badań marketingowych, agencjami reklamowymi, agencjami marketingu bezpośredniego, jak i agencjami public relations. Posiadają umiejętność posługiwania się współczesnymi technologiami informatycznymi i telekomunikacyjnymi wspierającymi działalność marketingową przedsiębiorstwa, w tym także nowoczesną platformą systemów zarządzania kontaktami z klientem - CRM. Absolwenci tej specjalizacji będą dobrze przygotowani do pracy w przedsiębiorstwach działających na rynku polskim - w polskich i zagranicznych przedsiębiorstwach - głównie w działach marketingowych i sprzedaży. Zdobyta wiedza, poparta praktyką w tym zakresie, pozwalać im będzie podjąć pracę w agencjach reklamowych, marketingu bezpośrednim przedsiębiorstw, w działach public relations organizacji w zakresie komunikacji społecznej, jak i komunikowania zewnętrznego a także w agencjach badań marketingowych oraz organach samorządu terytorialnego w komórkach promocji i rozwoju regionalnego.

    A.GRUPA TREŚCI OGÓLNYCH

        - Język obcy

     

    B.GRUPA TREŚCI PODSTAWOWYCH

        - Podstawy zarządzania
        - Podstawy finansów
        - Encyklopedia prawa
        - Matematyka
        - Statystyka
        - Nauka o organizacji
        - Mikroekonomia

    C.GRUPA TREŚCI KIERUNKOWYCH

        - Makroekonomia - kurs podstawowy
        - Psychologia
        - Technologie informacyjne
        - Logika
        - Ochrona własności intelektualnej
        - Podstawy marketingu
        - Podstawy rachunkowości
        - Badania marketingowe
        - Finanse przedsiębiorstwa
        - Rachunkowość finansowa
        - Zarządzanie usługami i produkcją
        - Analiza rynku
        - PR w organizacji
        - Bezpieczeństwo publiczne
        - Zarządzanie zasobami ludzkimi
        - Zarządzanie jakością
        - Informatyka w zarządzaniu
        - Organizacje międzynarodowe
        - Zachowania organizacyjne
        - Zarządzanie projektami
        - Socjologia organizacji
        - Integracja europejska
        - Postępowanie konsumenta na rynku
        - Strategia promocji
        - Prawo europejskie
        - Finanse międzynarodowe
        - Komunikowanie międzynarodowe
        - Etyka w biznesie

    D.PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE

        - Przedmioty do wyboru

    Seminarium licencjackie

Inne informacje związane z public relations

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |