Podyplomowe Studium Public Relations - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Podyplomowe Studium Public Relations - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem studiów jest wszechstronne przygotowanie słuchaczy do realizowania zadań z zakresu public relations w zmieniającym się otoczeniu organizacji. Kształcenie obejmuje nie tylko podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu public relations, komunikowania społecznego, marketingu i zarządzania, ale umożliwia także nabycie i doskonalenie praktycznych umiejętności kształtowania pozytywnych relacji z różnorodnymi grupami otoczenia (np. media, inwestorzy, społeczność lokalna, decydenci, pracownicy). Podczas studiów słuchacze zapoznają się z bogatym instrumentarium PR stosowanym w biznesie, polityce, administracji publicznej i organizacjach non-profit, uczą się, między innymi, jak przygotować, zrealizować i ocenić efektywność kampanii PR-owych, jak zarządzać komunikacją w sytuacji kryzysowej, jak przygotować materiały dla mediów lub wystąpienia publiczne.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Podyplomowe Studium Public Relations adresowane jest do aktualnych i przyszłych pracowników wyspecjalizowanych agencji PR, agencji reklamowych, promocyjnych i „eventowych”, a także do aktualnych lub przyszłych pracowników działów promocji, komunikowania i marketingu w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych.
  • Szczegółowe informacje
    Podyplomowe Studium Public Relations

    Studia są prowadzone we współpracy z Agencją Public Pelations ComPress S.A., w dwóch wersach językowych polskiej i angielskiej.

    Tematyka i organizacja zajęć: Program obejmuje 180 godzin zajęć dydaktycznych, realizowanych w formie interaktywnych wykładów, seminariów i warsztatów. Tematyka zajęć profilowana jest przez potrzeby współczesnego rynku usług PR i obejmuje  następujące obszary:

    *Wprowadzenie do PR; PR jako forma dialogu społecznego; PR jako funkcja zarządzania; PR jako instrument marketingu; etyka działań PR.
    *Działania PR w segmentach otoczenia: relacje z mediami, relacje inwestorskie, relacje ze społecznością lokalną i z decydentami, relacje wewnętrzne.
    *Działania PR w poszczególnych grupach podmiotów: korporacyjny PR, PR polityczny, PR w administracji publicznej, PR w organizacjach non-profit.
    *Programy PR: audyt komunikacyjny; planowanie, realizacja i pomiar skuteczności kampanii PR; budżetowanie kampanii PR.

    Planowana jest również edycja studiów z tym samym programem w języku angielskim.

    Warunki zaliczenia: Zaliczenie poszczególnych zajęć w ramach studiów.

    Kadra nauczająca: Kierownikami studium są dr Jolanta Ćwiklińska i mgr Małgorzata Piasecka, MBA.
    Jolanta Ćwiklińska – doktor nauk humanistycznych i adiunkt w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, członek Polskiego Towarzystwa  Komunikacji Społecznej oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Prowadzi ze studentami studiów dziennych oraz słuchaczami studiów podyplomowych zajęcia w języku angielskim i polskim dotyczące problematyki public relations, komunikowania międzykulturowego i komunikowania perswazyjnego. Zajmuje się szczególnie takimi obszarami jak teoria komunikacji, komunikowanie w organizacjach, komunikowanie międzynarodowe i międzykulturowe. Jest autorką  publikacji naukowych i dydaktycznych z zakresu komunikowania, w tym dwóch anglojęzycznych podręczników  poświęconych problematyce public relations: „English for Public Relations” (2001), oraz „Public Relations Practice in English” (2005).
    Małgorzata Piasecka – Absolwentka anglistyki UW oraz studiów MBA. Prowadzi zajęcia z przedmiotów biznesowych w języku angielskim. Pracownik administracji SWPS. Zakres zainteresowań: organizacja szkolnictwa wyższego, zarządzanie jakością w szkołach wyższych (praca na studiach podyplomowych na temat jakości i zarządzania marką w szkolnictwie oraz  rozdział w książce pt. „Jakość w szkolnictwie wyższym – Polska a Europa - z perspektywy nauczania języków obcych”,  opublikowany w książce „Polska a Europa”  pod redakcją Prof. Hanny Komorowskiej. Organizator Centrum  Wewnętrznego Systemu Jakości w Uczelni.

    Zajęcia prowadzą pracownicy Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz menedżerowie, trenerzy i konsultanci agencji ComPress Public Relations , mający bogate doświadczenie praktyczne i szkoleniowe. Udział praktyków zapewnia dostosowanie programu kształcenia do najbardziej aktualnych potrzeb  rynku usług PR.
    ComPress S.A. powstał w 1990 roku - jako jedna z pierwszych agencji Public Relations w kraju. Należy do grona największych firm tego typu w Polsce. Jest zrzeszony w Związku Firm Public Relations. Realizuje projekty dla najdynamiczniejszych polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw oraz instytucji non-profit.

     

Inne informacje związane z public relations

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |