Studia I Stopnia - Public Relations i komunikowanie w biznesie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I Stopnia - Public Relations i komunikowanie w biznesie - W ciągu tygodnia - Łódź - Łódzkie

  • Cele
    Studia mają na celu wszechstronne przygotowanie studenta do zawodu dziennikarza oraz do wykonywania różnych zawodów związanych z prasą, radiem i telewizją oraz z szeroko pojętą dziedziną komunikacji społecznej (komunikowanie publiczne i polityczne, komunikowanie w biznesie). Studenci kierunku uzyskiwać będą wiedzę obejmującą przede wszystkim nauki społeczne i humanistyczne. Poznają zagadnienia związane z warsztatem zawodowym dziennikarza takie jak teoria i praktyka dziennikarstwa prasowego, radiowego, telewizyjnego oraz stosowanie Internetu i języków obcych w pracy dziennikarza. Ponadto poznają tajniki kształtowania opinii publicznej, źródeł informacji dla dziennikarza, fotografii w prasie, pracy z serwisem informacyjnym, prawa: prasowego, radiofonii i telewizji oraz autorskiego, etyki dziennikarskiej, reklamy i PR. Absolwent uzyskuje umiejętności umożliwiające mu wykonywanie różnych zawodów związanych z szeroko pojętą dziedziną komunikacji społecznej i dziennikarstwa: w stosunkach publicznych, reklamie, promocji, PR, instytucjach prowadzących edukację medialną. Przedmioty wspólne dla wszystkich studentów Charakterystyka specjalności: Public relations i komunikowanie w biznesie Ukończenie tej specjalności przygotowuje teoretycznie i wyposaża absolwenta w kompetencje specjalistyczne, dzięki którym potrafi odnaleźć swoje miejsce we wszystkich rodzajach mediów, a także w innych instytucjach, w tym społecznych i gospodarczych. W szczególności znajdzie zatrudnienie w domach mediowych, biurach rzecznictwa prasowego, agencjach PR, komórkach organizacyjnych przedsiębiorstw i instytucji odpowiedzialnych za komunikowanie społeczne i kształtowanie wizerunku oraz w firmach produkcji medialnej.
  • Tutuł uzyskany
    Licencjat
  • Szczegółowe informacje
    Public Relations i komunikowanie w biznesie

    Przedmioty wspólne dla wszystkich studentów kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna:

        * Wychowanie fizyczne
        * Język obcy
        * Technologia informacyjna
        * BHP i ergonomia
        * Filozofia
        * Socjologia
        * Prawo
        * Ekonomia
        * Zarządzanie
        * Historia Polski XX wieku
        * Nauka o komunikowaniu
        * Współczesne systemy polityczne
        * Międzynarodowe stosunki polityczne i gospodarcze
        * Historia mediów
        * Polski system medialny
        * Systemy medialne na świecie
        * Kultura języka
        * Retoryka i erystyka
        * Gatunki dziennikarskie
        * Prawo mediów
        * Etyka dziennikarska
        * Warsztaty dziennikarskie (telewizyjne, radiowe i prasowe)
        * Public relations
        * Reklama
        * Dziennikarskie źródła informacji
        * Praca z serwisem informacyjnym
        * Fotografia w prasie
        * Wykłady monograficzne
        * Seminarium dyplomowe

    Studenci mogą dodatkowo wzbogacić i profilować swoje umiejętności praktyczne oraz wiedzę dzięki możliwości wyboru jednej ze specjalności oferowanych w ramach kierunku:

        * Dziennikarstwo i media
        * Marketing polityczny i komunikowanie publiczne
        * Public relations i komunikowanie w biznesie

    Przedmioty w ramach specjalności: Public relations i komunikowanie w biznesie

        * Teoria i praktyka Public relations
        * Etyka Public relations
        * Komunikowanie w biznesie
        * Komunikacja wizualna i wzornictwo

Inne informacje związane z public relations

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |