Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
„Czy mogłabym wyglądać nieziemsko?”-zadajesz sobie to pytanie przeglądając zdjęcia w najnowszym numerze ulubionego magazynu lub oglądając filmy z Audrey Hepburn czy Grace Kelly? Pozwól, że odpowiemy. Tak! Możesz wyglądać fantastycznie,...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Program szkolenia 1. Efektywne metody budowania pierwszego kontaktu 2. Zdolność kreowania własnego wizerunku (wygląd zewnętrzny, ruch, mowa ciała, mimika, tempo głosu, nastawienie poznawcze) i umiejętności prezentacji poglądów (argumentacji...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie
skierowane jest do pracowników działów public relations, marketingu,
działów informujących otoczenie firmy (wewnętrzne i zewnętrzne) o jej
działaniach oraz osób zainteresowanych pracą w branży PR. Trenerzy
nauczą uczestników właściwego korzystania...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie skierowane jest do
pracowników działów public relations oraz marketingu. Głównym celem
szkolenia jest zwiększenie skuteczności pracowników PR oraz marketingu w
tworzeniu kampanii informacyjnych opierających się na komunikatach
prasowych. Trenerzy...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Uczestnicy szkolenia
zapoznają się z metodami kreowania pozytywnego wizerunku instytucji
oraz najważniejszymi technikami public relations. Zdobędą umiejętności
opracowywania strategii public relations...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zdobycie wiedzy na temat specyfiki wydarzeń określanych mianem event’ów firmowych Zdobycie i rozwinięcie zdolności organizacyjnych i poszerzenie gamy pomysłów Wskazanie sposobów organizowania...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Omawiane
zagadnienia: przygotowanie prezentacji, tworzenie scenariusza
prezentacji, prowadzenie prezentacji, odbiorcy prezentacji, sposoby
radzenia sobie ze stresem i trudnymi sytuacjami, mowa ciała, wystąpienia
telewizyjne
Recepta...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Omawiane
zagadnienia: przygotowanie informacji prasowych, gdzie szukać tematów
do informacji dla mediów, język i budowa informacji prasowej, działania
po wysłaniu informacji prasowej, inne formy informacji dla mediów, różne
formy dziennikarskie...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Instrukcja obsługi dziennikarza
Omawiane zagadnienia: relacje z mediami, prowadzenie firmowego biura
prasowego, przygotowanie materiałów dla dziennikarzy, organizacja
konferencji prasowych
Zasady współpracy z dziennikarzami...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Omawiane
zagadnienia: podstawowe narzędzia i techniki public relations,
tworzenie strategii PR, relacje z mediami, promocja firmy w internecie,
inne sposoby budowania wizerunku firmy. Nie
ma chyba już dziś osoby,...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Merytoryczne i praktyczne przygotowanie osób odpowiedzialnych w firmie za kontakty
z mediami do przygotowania i przeprowadzenia skutecznej konferencji prasowej. Korzyści dla uczestników swobodne posługiwanie się wystąpieniami medialnymi i komunikatamitworzenie...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Public Relations to coś, co trudno nazwać, ale bez czego jeszcze
trudniej żyć. Jak mawiał Warren Buffet, firma może pozwolić sobie na
utratę nawet dużych pieniędzy, ale nie może pozwolić sobie na utratę
reputacji. Tej bowiem nie sposób odzyskać....
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
PLAN SZKOLENIA:
- PR wewnętrzny i zewnętrzny – wzajemne zależności
- Katastrofalne skutki przedwczesnego rozgłosu
- Elementy firmowego zestawu PR
- Co może zbudować korzystny wizerunek instytucji?
- Konieczność testowania, czyli PR-owy skok na „głęboki...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest zaoferowanie słuchaczom szerokiego wachlarza wiedzy o działaniach PR oraz doskonalenie ich praktycznych umiejętności w zakresie kreowania pozytywnego wizerunku firmy, organizacji i osoby. Studia mają zapewnić przygotowanie słuchaczy w zakresie...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Cel studiów: Studia
ujmują tematykę komunikowania i public relations w aspekcie
międzynarodowym i międzykulturowym. Pozwalają słuchaczom na uzyskanie
wiedzy niezbędnej do pracy w agencji public relations, jak również w
firmie/korporacji międzynarodowej,...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia mają na celu przygotowanie słuchaczy do praktycznej pracy w PR. Słuchacze poznają mechanizmy i narzędzia budowania pozytywnego wizerunku, kontaktu z mediami, współpracy biznesowej w branży PR. Absolwent studiów ma posiąść wszystkie niezbędne kompetencje...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Absolwenci socjologii posiadają ogólną wiedzę socjologiczną, która
pozwala im orientować się w różnych dziedzinach współczesnego świata –
nie tylko społecznej, ale również politycznej i gospodarczej. Ważnym
efektem kształcenia jest umiejętność aplikowania teorii...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Atuty
kierunku
Chcemy aby studia na naszej uczelni
dawały nie tylko wiedzę, ale także przygotowywały dobrze do potrzeb rynku
pracy, dlatego:
oferujemy rozbudowany program
nauki dwóch języków: angielskiego (język wiodący)...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do umiejętnego prowadzenia działań z zakresu public relations i marketingu partnerskiego. Cel ten jest osiągany poprzez przekazywanie słuchaczom wiedzy na temat public relations, poszerzanie ich kompetencji w zakresie...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Zarządzanie wizerunkiem oraz działania marketingowe są czymś więcej niż
tylko sposobami na wyprzedzenie konkurencji. PR i marketing to sposób
myślenia i działania, wymagający kreatywności, ale także wszechstronnej
wiedzy. Twoja wiedza
zarządzanie marketingowepublic...