Cel szkolenia
- Zdobycie wiedzy na temat specyfiki wydarzeń określanych mianem event’ów firmowych
- Zdobycie i rozwinięcie zdolności organizacyjnych i poszerzenie gamy pomysłów
- Wskazanie sposobów organizowania efektywnych i efektownych eventów
Uczestnicy
Osoby odpowiedzialne w firmach za organizację takich imprez:
- pracownicy działów HR i kadr,
- pracownicy działów szkoleń,
- pracownicy działów PR
- asystentki i sekretarki w firmach nie posiadających wyspecjalizowanych komórek do takich działań
- szefowie/właściciele niewielkich firm osobiście sprawujący kontrolę nad wewnętrznymi relacjami w firmie
Program
1. Czym jest event?
- klasyfikacja eventów
- różnice miedzy poszczególnymi eventami
- eventy wewnętrzne i nastawione na odbiorcę zewnetrznego
2. Cechy efektywnego i efektownego eventu
- okazja
- czas
- miejsce
- uczestnicy
- pomysł
3. Jak rozpocząć organizację?
- co trzeba zaplanować?
- z kim podjąć współpracę?
- skąd wziąć środki na realizację zamierzeń?
- jak dobrze zaplanować czas i finanse?
4. Atrakcje event'u
- dobry pomysł to podstawa sukcesu
- trudna sztuka współpracy z artystami
- „partnera do eventu poszukuję"
5. Nagłośnienie prowadzonych działań
- płatna reklama
- public relations wewnątrz i na zewnątrz firmy
- media jako uczestnicy eventu i pośrednicy w kontaktach z opinią publiczną
- jak zadbać o publicity i właściwy odbiór eventu
6. Co się może nie udać i dlaczego?
Metody
Szkolenie prowadzone będzie w formie aktywnych warsztatów z wykorzystaniem analizy pzypadków, pracy w grupach, mini wykładów i ćwiczeń indywidualnych.