Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studium przeznaczone jest dla praktyków: polityków i działaczy samorządowych, asystentów, rzeczników prasowych i pracowników biur prasowych, pracowników agencji i komórek public relations.
Celem studium jest przygotowanie specjalisty zdolnego samodzielnie diagnozować...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest przygotowanie do umiejętnego prowadzenia działań z zakresu Public Relations z uwzględnieniem zarządzania kryzysowego oraz komunikacji pomiędzy organizacją a każdą grupą publiczności. Public Relations Ukończenie studiów Public Relations daje...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Absolwenci studiów podyplomowych otrzymują świadectwa ukończenia studiów podyplomowych zgodnie z rozporządzeniami stosownych resortów: Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej dotyczących zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Warunkiem zaliczenia studiów jest napisanie egzaminu pisemnego oraz pracy dyplomowej. Absolwenci studiów otrzymują DYPLOM ukończenia studiów podyplomowych WSMiB w zakresie: “Public relations w funkcjonowaniu nowoczesnego przedsiębiorstwa”. Cel studiów podyplomowych:
dostarczenie...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia podyplomowe Media i Public Relations mają na celu wszechstronne przygotowanie do zawodu dziennikarza, przygotowanie do wykonywania innych zawodów związanych z szeroko pojętą dziedziną komunikacji społecznej – w organizacjach społecznych, reklamie, promocji....
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia mają na celu dostarczenie specjalistycznej wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu kreowania wizerunku firmy, kształtowania relacji z masmediami oraz projektowania promocji przedsiębiorstwa i produktu. Studia Podyplomowe: Public Relations Tryb nauki...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Licencjat Komunikacja społeczna to coraz dynamiczniej rozwijająca się dziedzina wiedzy związana z gospodarką rynkową. W jej kręgu obok zawodu dziennikarza wykształciły się zawody rzecznika prasowego i specjalisty public relations, fachowca ds. promowania usług...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Celem studiów podyplomowych jest :
* przekazanie wiedzy na temat public relations,
* poszerzenie kompetencji w zakresie stosowania technik i narzędzi public relations,
* kształtowanie umiejętności posługiwania się metodami skutecznej komunikacji...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
STUDIA oferują specjalistyczną wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu kreowania wizerunku firmy, kształtowania relacji z mediami oraz projektowania promocji przedsiębiorstwa i produktu. Public Relation
Czas trwania: 2 semestry (220 godzin)
Zajęcia odbywają...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia mają na celu wszechstronne przygotowanie studenta do zawodu dziennikarza oraz do wykonywania różnych zawodów związanych z prasą, radiem i telewizją oraz z szeroko pojętą dziedziną komunikacji społecznej (komunikowanie publiczne i polityczne, komunikowanie...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
CEL STUDIÓW
Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom użytecznej wiedzy i praktycznych umiejętności do prowadzenia działalności promocyjnej instytucji i firm w otwartym społeczeństwie i globalnej gospodarce.
Wśród umiejętności doskonalonych podczas studiów szczególny...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Cel studium:
Studia pozwalają zapoznać się z różnymi aspektami działalności z zakresu public relations, zdobyć wiedzę na temat kreowania wizerunku, współpracy z otoczeniem społecznym firmy czy instytucji, budowania efektywnych relacji z mediami, promocji, tworzenia...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
CHARAKTERYSTYKA STUDIÓW
Program studium obejmuje, oprócz podstawowych zagadnień z psychologii, socjologii, komunikacji i zarządzania, nowoczesną wiedzę w zakresie organizowania i prowadzenia public relations oraz reklamy. Celem studiów jest także zdobycie praktycznych...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Zajęcia obejmujące zagadnienia rynku mediów w Polsce i na świecie. Problematyka funkcjonowania środków przekazu. Zasady zarządzania w instytucjach medialnych w tym HR w mediach, organizacja i struktura redakcji. Tryby podejmowania decyzji w mediach. Zagadnienia...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Wszechstronnie obudowane bloki tematyczne (m.in. media relations, internal relations, public affairs) mają przygotować specjalistę zdolnego samodzielnie diagnozować sytuację oraz budować i realizować perspektywiczne plany public relations w gminach oraz nawiązywać...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia mają na celu przekazanie niezbędnej wiedzy oraz umiejętności praktycznych związanych z tworzeniem wizerunku firmy jak również usystematyzowanie tej wiedzy. Słuchacze zapoznają się z podstawowymi pojęciami i historią PR, ze strategią i technikami PR, z...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Public Relations w Firmie - Szkolenie Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiadomości i nabycie podstawowych umiejętności z zakresu Public Relations.
Program szkolenia:
• Istota Public Relations
• Strategia Public...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia podyplomowe - Public Relations Program studiów Lp. Przedmiot Liczba godzin 1. Wprowadzenie do PR 10 2. PR i komunikacja wewnętrzna 12 3. Komunikacja interpersonalna...