Studia Podyplomowe - Public Relations - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem GWSH -Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Public Relations - Zaoczne - Katowice - Śląskie

  • Cele
    STUDIA oferują specjalistyczną wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu kreowania wizerunku firmy, kształtowania relacji z mediami oraz projektowania promocji przedsiębiorstwa i produktu.
  • Profil słuchacza / wymogi
    DLA KOGO ? STUDIA adresowane są do kadry kierowniczej i pracowników, którzy reprezentują firmę na zewnątrz, są odpowiedzialni za kontakty z mediami i dbają o dobry wizerunek firmy. Studia adresowane są także do osób spoza branży pragnących zdobyć kwalifikacje zawodowe z obszaru Public Relations
  • Szczegółowe informacje

    Public Relation


    Czas trwania: 2 semestry (220 godzin)
    Zajęcia odbywają się dwa / trzy razy w miesiącu:
    - piątki: 16.00 - 20.00
    - soboty: 8.00 - 15.00




    WYKŁADOWCY
    Zajęcia w ramach studiów prowadzone są w formie warsztatów, seminariów i treningów przez praktyków PR, dziennikarzy oraz przedstawicieli samorządów terytorialnych.

    PROGRAM STUDIÓW

    TEORIA PUBLIC RELATIONS
    Teoria PR
    Prawo prasowe
    Sprostowania prasowe
    Prawo autorskie

    PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE
    PR miasta
    PR polityczny
    PR w sektorze bankowym
    PR instytucji non profit
    Rynek targów w Polsce
    Sponsoring
    PR w sektorze publicznym
    Filmowanie
    PR Poczty Polskiej
    PR w internecie
    Produkcje Filmowe
    Kampanie PR w polityce
    Protokół; Dyplomatyczny

    MEDIA W PUBLIC RELATIONS
    Konferencje prasowe
    Relacje Medialne
    Kryzys w mediach
    Jak przyciągnć media do projektu
    Dziennikarstwo radiowe
    Dziennikarstwo

    SOCJO-PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY PUBLIC RELATIONS
    Kreacja tekstem
    Przemówienia publiczne
    Negocjacje
    Krótki kurs manipulacji
    Komunikacja międzykulturowa
    Human Resources
    Propaganda
    Motywowanie

Inne informacje związane z public relations

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |