Studia Podyplomowe - Public Relations - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Humanitas

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Public Relations - Zaoczne - Sosnowiec - Śląskie

  • Cele
    Cel studium: Studia pozwalają zapoznać się z różnymi aspektami działalności z zakresu public relations, zdobyć wiedzę na temat kreowania wizerunku, współpracy z otoczeniem społecznym firmy czy instytucji, budowania efektywnych relacji z mediami, promocji, tworzenia strategii komunikacyjnych czy badania skuteczności działań wizerunkowych. Studia łączą w sobie walor teoretyczny i praktyczny – słuchacze mają możliwość weryfikacji zdobytej wiedzy w ramach warsztatów i symulacji odpowiadających praktyce życia społecznego i gospodarczego oraz realizacji przygotowanych w ramach nauki projektów. Studia mają na celu przekazywanie wiedzy i kształtowanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego określania sytuacji wyjściowej oraz tworzenia, realizowania i walidowania strategii public relations w przedsiębiorstwach i instytucjach.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Adresaci: • Kandydaci do pracy w zawodzie specjalisty ds. public relations, marketingu, reklamy, rzecznika prasowego; • Czynni zawodowo menadżerowie, rzecznicy prasowi, pracownicy działów public relations, marketingu, reklamy itp. • Dziennikarze; • Kadra kierownicza firm i instytucji publicznych; • Osoby zainteresowane teoretycznymi i praktycznymi aspektami funkcjonowania sektora public relations, reklamy, marketingu, mediów masowych.
  • Szczegółowe informacje

    Program:

    1. Teoria public relations
    2. Planowanie strategii wizerunkowej
    3. Media relations
    4. Narzędzia i techniki public relations
    5. Podstawy marketingu
    6. Prawo prasowe i autorskie
    7. Badania w public relations
    8. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
    9. Marketing polityczny
    10. Internal relations
    11. Sponsoring
    12. Teoria i praktyka negocjacji
    13. Rzecznictwo prasowe
    14. Reklama
    15. Media lokalne i regionalne
    16. Zarządzanie kryzysowe
    17. Etyka w PR
    18. Tożsamość wizualna i podstawy projektowania graficznego

Inne informacje związane z public relations

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |