Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Komunikacja marketingowa i public relations to specjalność, która wyposaża absolwentów w wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie
komunikowania się firmy z otoczeniem, ze szczególnym uwzględnieniem
aspektu komunikacji marketingowej, wewnątrz organizacji,
społecznościach...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Studia adresowane są do kadry
menedżerskiej firm i instytucji, pracowników działów marketingu, Public
Relations, HR, pracowników banków, agencji reklamowych, marketingowych,
mediów, absolwentów studiów wyższych, oraz wszystkich, którzy pragną
rozszerzyć swoje...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Studia adresowane są do kadry
menedżerskiej firm i instytucji, pracowników działów marketingu, Public
Relations, HR, pracowników banków, agencji reklamowych, marketingowych,
mediów, absolwentów studiów wyższych, oraz wszystkich, którzy pragną
rozszerzyć swoje...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
KOMUNIKACJA I PUBLIC RELATIONS W BIZNESIE Studenci
w trakcie studiów otrzymają wiedzę związaną z tworzeniem wizerunku
firmy poprzez zarządzanie jej relacjami z otoczeniem. Oprócz
przedmiotów bezpośrednio związanych z Public Relations program obejmuje
dyscypliny...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Podczas zajęć dydaktycznych uczestnicy studium zdobędą kompetencje: - promowania szkoły i innych placówek edukacyjnych, - konstruowania wypowiedzi dla mediów i w mediach, - tworzenia promocyjnego wizerunku...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Celem kształcenia jest poznanie przez studentów dziedziny zarządzania organizacją jaką jest Public Relations. Wykładowcy legitymują się dorobkiem nie tylko naukowym, ale także praktycznym: pełnili funkcje szefów komórek PR w różnych organizacjach, kierowali kampaniami...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Ci studenci, którzy kontynuują studia PR, doskonalą
umiejętności i poszerzają zdobytą wiedzę. Ćwiczenia, wykłady i treningi
realizowane są na wyższym poziomie „wtajemniczenia”. Program studiów
obejmuje całe spectrum zarządzania informacjami.
Studenci,...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Kształtowanie korzystnego wizerunku przedsiębiorstwa oraz budowanie
właściwych relacji z otocze niem odgrywają coraz większą rolę w życiu
każdej firmy zapewniając jej sukces i przewagę konkurencyjną na rynku.
Stąd rośnie coraz większe zapotrzebowanie na specjalistów...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Absolwenci tej specjalizacji posiadają umiejętności identyfikowania
oraz interpretowania szans i możliwości rynkowych, programowania
działań marketingowych na różnych rynkach produktowych z uwzględnieniem
ich specyfiki. Nabywają wiedzę z zakresu kierowania pracą...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Absolwent specjalizacji public relations będzie posiadał wiedzę i
umiejętności przydatne w pracy w biznesie, ośrodkach administracji
publicznej czy organizacjach pozarządowych. Realizowany na
specjalizacji program umożliwia zarówno podjęcie studiów podyplomowych
w...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia przygotowują bardzo poszukiwanych przez różnych pracodawców
specjalistów Human Resources, Public Relations, ekspertów w zakresie
nowatorskich rozwiązań zarówno w procesie produkcji, jak i tworzeniu
najskuteczniejszych modeli zarządzania. Jednocześnie...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest wszechstronne przygotowanie słuchaczy do realizowania zadań z zakresu public relations w zmieniającym się otoczeniu organizacji. Kształcenie obejmuje nie tylko podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu public relations, komunikowania społecznego,...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia I Stopnia Kierunek-Zarządzanie Specjalność-Reklama i Public Relations Przedmioty ogólne filozofia, socjologia, logika (2 do wyboru). psychologia, historia i teoria sztuki, historia myśli ekonomicznej (2 do wyboru)....
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Celem studium jest przygotowanie profesjonalnej kadry, która będzie odpowiedzialna za kreowanie pozytywnego wizerunku instytucji i przedsiębiorstw zarówno na rynku, jak i jej wnętrzu. Studia Podyplomowe Public relations - media i komunikowanie Nie ma chyba na...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Program tego seminarium przygotowuje do pracy w działach public relations firm oraz biurach prasowych instytucji publicznych. Uczy współpracy z mediami i umożliwia wykonywanie wielu zawodów związanych z szeroko pojętą dziedziną komunikacji społecznej....
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia Podyplomowe- Public Relations z Elementami Psychologii Zarządzania PROGRAM studiów obejmuje następujące zagadnienia: -psychologia zarządzania, -komunikacja społeczna (wystąpienia publiczne, organizacja i uczestnictwo w zebraniach i konferencjach), -media...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Studia Podyplomowe-Rzecznik Prasowy PROGRAM studiów uwzglednia nastepujace zagadnienia: • Warsztat pracy i biuro rzecznika prasowego • Rola rzecznika prasowego w firmie i obsługa wizyt • Wiedza o prasie, radiu i telewizji jako mediach i umiejetnosci ich przegladu...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Po ukończeniu specjalności Marketing i Public Relations absolwenci będą potrafili m.in.:
* identyfikować potrzeby klientów, przygotować plan marketingowy i biznesplan,
* przeprowadzać badania marketingowe,
* zaprojektować skuteczny przekaz reklamowy,
*...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studium Public Relations dostarcza słuchaczom wiedzy i umiejętności praktycznych do prowadzenia działalności promocyjnej instytucji i firm działających na wolnym rynku. Słuchacze poznają zagadnienia z zakresu budowy skutecznej strategii komunikacji zarówno z...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Program na kierunku Zarządzanie: Mikroekonomia Makroekonomia Matematyka Statystyka i demografia ...