Studia Podyplomowe- Public Relations - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Studia Podyplomowe- Public Relations - Zaoczne - Poznań - Wielkopolskie

  • Cele
    Studium Public Relations dostarcza słuchaczom wiedzy i umiejętności praktycznych do prowadzenia działalności promocyjnej instytucji i firm działających na wolnym rynku. Słuchacze poznają zagadnienia z zakresu budowy skutecznej strategii komunikacji zarówno z otoczeniem jak i wewnątrz firmy, założeń PR-u w kontekście działań marketingowych, kryteriów właściwego doboru mediów do realizacji celów planów marketingowych w zakresie kształtowania wizerunku. Program studium kładzie szczególny nacisk na publiczną prezentację – przygotowywanie materiałów dla prasy, udzielania wywiadów, przeprowadzania konferencji prasowych. Słuchacze poznają prawne i etyczne podstawy PR, a także znaczenie lobbingu w kreowaniu wizerunku firmy/organizacji.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia skierowane są do osób, dla których komunikacja i zarządzanie komunikacją stanowią istotną część pracy zawodowej: menedżerów – kadry zarządzającej, specjalistów ds. public relations, pracowników działu promocji i komunikacji społecznej, pracowników administracji samorządowej i rządowej, a także wszystkich osób zamierzających podjąć pracę na stanowisku związanym z tworzeniem oraz kształtowaniem wizerunku firmy.
  • Szczegółowe informacje
    Public Relations

    Wykładowcy

    Zajęcia prowadzą uznani wykładowcy akademiccy oraz doświadczeni praktycy życia codziennego – rzecznicy prasowi, przedstawiciele mediów (dziennikarze prasowi, telewizyjni i radiowi), osoby posiadające własne firmy reklamowe, firmy PR: Joanna Kardasz-Dyc politolog, dziennikarz z kilkunastoletnim doświadczeniem związana najpierw radiem, potem największymi wielkopolskimi dziennikami, obecnie reporter i wydawca w Wielkopolskiej Telewizji Kablowej oraz autorka dwóch programów publicystycznych. Właścicielka firmy szkoleniowej z zakresu współpracy z mediami i organizacji imprez firmowych.
    dr Waldemar Rydzak adiunkt w Katedrze Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, specjalizuje się w planowaniu strategicznym, zarządzaniu informacją w sytuacjach kryzysowych oraz Internet PR. Autor publikacji z zakresu komunikowania w sytuacjach kryzysowych oraz transformacyjnego PR. Doradzał kadrze zarządzającej wielu polskich i zagranicznych firm (m.in. Polskiej Telefonii Cyfrowej, PKN Orlen, Południowemu Koncernowi Energetycznemu, METRO Group).
    dr Jacek Trębecki specjalizuje się w relacjach z mediami, relacjach wewnątrz przedsiębiorstwa, psychologii wywierania wpływu. Od 1994 roku wiceprezes agencji public relations Prelite PR. Twórca i wydawca pierwszego w kraju i jednego z czołowych w Europie Środkowej periodyku w całości poświęconego public relations - Piar.pl.

     

    Program

    Studium podyplomowe trwa dwa semestry i obejmuje 180 godzin zajęć.  

    1. Marketing a PR (10 godz.)

    2. Zarządzanie marką (8 godz.)

    3. Negocjacje (8 godz.)

    4. Media relations (15 godz.)

    5. Monitoring mediów (4 godz.)

    6. PR w kryzysie (12 godz.)

    7. Wykorzystanie Internetu w PR (8 godz.)

    8. Lobbing a Public Affairs. Relacje inwestorskie (8 godz.)

    9. Internal PR (8 godz.)

    10. Kreowanie wizerunku osoby i firmy (15 godz.)

    11. Prezentacje i wystąpienia (8 godz.)

    12. Język wypowiedzi publicznej. Opracowywanie i redagowanie tekstów PR (8 godz.)

    13. Savoir vivre (10 godz.) 14. Wizaż i stylizacja (4 godz.)

    15. Eventy (4 godz.)

    16. Warsztaty w mediach (radio, telewizja) (10 godz.)

    17. Rzecznik prasowy – rola i zadania (6 godz.)

    18. Przykłady kampanii PR – studium przypadku (10 godz.)

    19. Prawo prasowe i autorskie (10 godz.)

    20. Etyka zawodowa (4 godz.)

    21. Seminarium (10 godz.)

     

    ORGANIZACJA NAUKI:
    Studium podyplomowe trwa dwa semestry i obejmuje 186 godzin zajęć. Zajęcia trwają od piątku (od godz. 16.30) do niedzieli (do godz. 16.00). Spotkania odbywają się średnio raz w miesiącu w budynku WSNHiD przy ul. gen. T. Kutrzeby 10.


    WARUNKI ZALICZENIA:
    Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest uzyskanie wszystkich zaliczeń, zdanie egzaminów, przygotowanie pracy końcowej oraz zdanie egzaminu końcowego obejmującego obronę pracy. Absolwenci uzyskują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodnie ze wzorem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.


    WARUNKI PRZYJĘCIA:
    1. O przyjęcie na studia podyplomowe w WSNHiD mogą ubiegać się osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów wyższych I stopnia (dawniej licencjackich i inżynierskich) i II stopnia (magisterskich).
    2. Rekrutacja odbywa się bez egzaminów wstępnych.
    3. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
    4. Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie kompletu dokumentów:
    • oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    • wypełniony kwestionariusz osobowy,
    • podanie do J.M. Rektora o przyjęcie na studia podyplomowe (formularz dostępny w biurze rekrutacji lub na stronie internetowej),
    • dwa zdjęcia legitymacyjne,
    • kopia obu stron dowodu osobistego,
    • dowód wniesienia opłaty wpisowej

Inne informacje związane z public relations

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |