Studia Podyplomowe - Public relations - media i komunikowanie - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Public relations - media i komunikowanie - Zaoczne - Szczecin - Zachodniopomorskie

  • Cele
    Celem studium jest przygotowanie profesjonalnej kadry, która będzie odpowiedzialna za kreowanie pozytywnego wizerunku instytucji i przedsiębiorstw zarówno na rynku, jak i jej wnętrzu.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Adresatami studiów podyplomowych na kierunku „Public relations – media i komunikowanie” są osoby posiadające wyższe wykształcenie oraz planujące i realizujące się zawodowo w obszarze związanym z prowadzeniem strategii komunikacji w firmie.
  • Szczegółowe informacje
    Studia Podyplomowe
    Public relations - media i komunikowanie


    Nie ma chyba na świecie osoby, której nie zależałoby na dobrej opinii. Nie ma też szefa firmy, który nie pragnąłby dla swojego przedsiębiorstwa jak najlepszego wizerunku. Uświadomienie potrzeby budowania i utrzymywania pozytywnego wizerunku firmy to początek sukcesu. I początek drogi. Często długiej i żmudnej. Jeśli dobrze zaaranżowanej - zawsze zwieńczonej sukcesem.

    Słuchacze będą mieli możliwość nabycia lub uzupełnienia umiejętności prezentowania swojej firmy i siebie, podtrzymywania kontaktów z pracownikami i klientami, prowadzenia polityki informacyjnej oraz skutecznego komunikowania się. Uczestnicy studium biorą aktywny udział w zajęciach praktycznych takich jak: komunikacja i autoprezentacja (przygotowywanie i przekazywanie informacji ustnych i pisemnych, wyst1pienia publiczne), czy psychologia w PR uzupełnianych teorią z zakresu: działań marketingowych, instrumentów oddziaływania na otoczenie oraz prawa prasowego i autorskiego.

    Metodyka: Zajęcia prowadzone są przede wszystkim za pomocą interaktywnych metod pozwalającym słuchaczom na poznanie poszczególnych narzędzi public relations i ich wykorzystanie w ich codziennej pracy. Zajęcia prowadzone są przez specjalistów z zakresu objętego tematyką studiów.

    Tematyka studiów
     
    BLOK WPROWADZAJĄCY
        
    Wstęp do zarządzania marketingowego
    Podstawy komunikacji społecznej
    Wprowadzenie do public relations
    Psychologiczne podstawy PR


    BLOK – PUBLIC RELATIONS W UJĘCIU OPERACYJNYM
        
    Wewnętrzny PR
    Media relations
    Podstawy budowy tekstów użytkowych w praktyce PR
    Technika wystąpień publicznych, prezentacji i przemówień
    Praktyka studia radiowego - ćwiczenia wstąpień przed mikrofonem i znajomość praktyki zachowań w studiu
    Praktyka studia telewizyjnego - ćwiczenia wstąpień i znajomość praktyki zachowań w studiu
    Corporate identity – identyfikacja wizualna firmy
    PR w sytuacjach kryzysowych
    Sponsoring
    Organizacja wydarzeń specjalnych
    Lobbing
    Aspekty prawne PR


    BLOK – PUBLIC RELATIONS W UJĘCIU STRATEGICZNYM
        
    Strategia public relations w przedsiębiorstwie
    Przygotowanie planu PR
    Finansowanie działań PR
    Organizacja działań PR
    Społeczna Odpowiedzialność Biznesu


    BLOK UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH

    Przywództwo i zarządzanie zespołem
    Autoprezentacja – kreowanie wizerunku własnego
    Etykieta w biznesie

    Seminarium dyplomowe
       

Inne informacje związane z public relations

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |