Studia Podyplomowe - Reklama i Public Relations - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Reklama i Public Relations - Zaoczne - Kraków - Małopolskie

  • Cele
    CHARAKTERYSTYKA STUDIÓW Program studium obejmuje, oprócz podstawowych zagadnień z psychologii, socjologii, komunikacji i zarządzania, nowoczesną wiedzę w zakresie organizowania i prowadzenia public relations oraz reklamy. Celem studiów jest także zdobycie praktycznych umiejętności w tym kierunku. ADRESACI STUDIÓW Studium adresowane jest do osób zatrudnionych w specjalistycznych agencjach PR, działach reklamy i marketingu, a także innych osób pragnących zdobyć kwalifikacje w zakresie zarządzania PR i reklamą.
  • Szczegółowe informacje
    RAMOWY PROGRAM  (1,5 SEMESTRU)

    1. Wybrane zagadnienia psychologii i socjologii
    2. Podstawy komunikowania
    3. Podstawy marketingu
    4. Elementy prawa
    5. Wprowadzenie do reklamy
    6. Psychologia reklamy
    7. Mediaplanowanie
    8. Kampanie reklamowe
    9. Wprowadzenie do PR
    10. Kreowanie tożsamości wizualnej
    11. Mediarelations i rynek mediów w Polsce
    12. Sponsoring i lobbying
    13. Komunikowanie w sytuacji kryzysowej
    14. PR w sieci
    15. Etyka
    16. Seminarium dyplomowe

Inne informacje związane z public relations

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |