Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Cel studiów: Studia
ujmują tematykę komunikowania i public relations w aspekcie
międzynarodowym i międzykulturowym. Pozwalają słuchaczom na uzyskanie
wiedzy niezbędnej do pracy w agencji public relations, jak również w
firmie/korporacji międzynarodowej,...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia mają na celu przygotowanie słuchaczy do praktycznej pracy w PR. Słuchacze poznają mechanizmy i narzędzia budowania pozytywnego wizerunku, kontaktu z mediami, współpracy biznesowej w branży PR. Absolwent studiów ma posiąść wszystkie niezbędne kompetencje...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
CHARAKTERYSTYKA STUDIÓW
Program studium obejmuje, oprócz podstawowych zagadnień z psychologii, socjologii, komunikacji i zarządzania, nowoczesną wiedzę w zakresie organizowania i prowadzenia public relations oraz reklamy. Celem studiów jest także zdobycie praktycznych...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Zajęcia obejmujące zagadnienia rynku mediów w Polsce i na świecie. Problematyka funkcjonowania środków przekazu. Zasady zarządzania w instytucjach medialnych w tym HR w mediach, organizacja i struktura redakcji. Tryby podejmowania decyzji w mediach. Zagadnienia...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia mają na celu przekazanie niezbędnej wiedzy oraz umiejętności praktycznych związanych z tworzeniem wizerunku firmy jak również usystematyzowanie tej wiedzy. Słuchacze zapoznają się z podstawowymi pojęciami i historią PR, ze strategią i technikami PR, z...