Instytucjonalny PR - Budowanie Wizerunku Firmy/Urzędu - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Business Bridge Group

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Instytucjonalny PR - Budowanie Wizerunku Firmy/Urzędu - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Wrocław - Dolnośląskie

  • Szczegółowe informacje
    PLAN SZKOLENIA:
    - PR wewnętrzny i zewnętrzny – wzajemne zależności
    - Katastrofalne skutki przedwczesnego rozgłosu
    - Elementy firmowego zestawu PR
    - Co może zbudować korzystny wizerunek instytucji?
    - Konieczność testowania, czyli PR-owy skok na „głęboki rynek”
    - Ciągłe samodoskonalenie, czyli adoptowanie się do zmian
    - Biznesowy savoir-vivre i jego wpływ na postrzeganie firmy
    - Praktyka czyni mistrza – tworzenie wizerunku instytucji (warsztaty)

    DOŚWIADCZONY TRENER:
    Trener umiejętności miękkich, magister filologii oraz dyplomowana socjolog reklamy. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w strukturach sprzedaży bezpośredniej jako supervisor grup promotorów i hostess targowych oraz 6-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Specjalizuje się w szkoleniach z umiejętności miękkich: Skuteczna komunikacja, Obsługa Klienta, Stres i wypalenie zawodowe, Standardy obsługi Klienta, Zarządzaniem czasem, Etyka zawodowa, i inne.
    Specjalizuje się także w problematyce reklamowej, perswazji oraz manipulacji w pracy. Jest czynnym metodykiem z zakresu organizacji reklamy i PR-u z 4- letnią praktyką podpartą licznymi osiągnięciami. Odpowiedzialna także za tworzone projekty reklamowe- nadzorując przeprowadzane kampanie wizerunkowe w różnych częściach kraju. Szkoliła osoby z zakresu technik sprzedażowych, postępowania z klientem i promowanie marki za pomocą reklamy alternatywnej i PR instytucjonalnego.

Inne informacje związane z public relations

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |