Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia na kierunku politologia umożliwiają zdobycie szerokiej wiedzy z zakresu polityki polskiej i światowej oraz umiejętności diagnozowania problemów politycznych i społecznych, kreowania wizerunku organizacji, prowadzenia kampanii wyborczych, zarządzania...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest przekazanie wszechstronnej wiedzy i umiejętności z zakresu kosmetologii i kosmetykologii. Studia Podyplomowe: Kosmetologia i Marketing Produktu Kosmetycznego Czas trwania studiów: 2 semestry ( lub trzy semestry dla osób
pracujących/...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Nabyta wiedza ekonomiczna, marketingowa oraz techniczna w ramach specjalności pozwoli na samodzielne przygotowywanie planów marketingowych, prowadzenie i współudział w badaniach rynku motoryzacyjnego, planowanie i prowadzenie działań reklamowych i PR-owych.
Absolwent...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia w ramach tej specjalności dają umiejętności do pełnienia funkcji menedżerskich z obszaru kampanii promocyjnych, kreowania wizerunku organizacji, a także obsługi produkcji w dużych przedsiębiorstwach produkcyjnych itp.
Absolwent tej specjalności...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
MARKETINGOWA PREZENTACJA DZIAŁALNOŚCI FIRMY i nowego produktu z wykorzystaniem narzędzi informatycznych PROGRAM SZKOLENIA 1. Istota promocji firmy na rynku i promocji nowego produktu. 2. Wykorzystanie oprogramowania MS...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest wykształcenie specjalistów profesjonalnie i bezpośrednio zajmujących się sprzedażą, którzy potrafią utrzymywać dobre kontakty z klientami, skutecznie zwiększają efektywność swojego działania poprzez łączenie wiedzy o strategii marketingowej...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Słuchacze studiów zdobędą wiedzę potrzebną do samodzielnego wdrożenia strategii marketingowych. Podczas zajęć słuchacze zapoznają się między innymi ze specyfiką sektora usług we współczesnej gospodarce, procesem planowania marketingowego, segmentacją nabywców...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Otrzymują dyplom (świadectwo) ukończenia studiów podyplomowych według wzoru ustalonego rozporządzeniem ministra Edukacji Narodowej i Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12.10.1993 r. - przekazywanie nowoczesnej wiedzy z zakresu zarządzania zamówieniami...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Specjalność stwarza szerokie możliwości zdobycia gruntownej, profesjonalnej wiedzy z zakresu kształtowania marketingowej koncepcji rozwoju każdego przedsiębiorstwa (organizacji) funkcjonującego na rynku krajowym i międzynarodowym. Szczególną cechą specjalności...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Zarządzanie marketingiem
Specjalność stwarza możliwości zdobycia profesjonalnej wiedzy z zakresu kształtowania marketingowej koncepcji rozwoju każdego przedsiębiorstwa funkcjonującego na rynku krajowym i międzynarodowym. Kierunek: Zarządzanie Specjalnośc:...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Sylwetka Absolwenta
Specjalista o wysokich kwalifikacjach zawodowych,
posiadający rozległą wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu nauk ekonomicznych, dotyczącą problemów funkcjonowania organizacji, diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Studia mają na celu dostarczenie specjalistycznej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych do zarządzania organizacją w warunkach gospodarki rynkowej Studia Podyplomowe: Zarządzanie i Marketing Tryb nauki i czas trwania
Studia trwają trzy semestry. Zajęcia...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Absolwenci otrzymują * Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie * Dyplom Menedżerski Fundacji "OIC Poland" Celem studiów jest dostarczenie specjalistycznej i kompleksowej wiedzy w zakresie promocji miast,...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Absolwenci kierunku zarządzanie (otrzymują tytuł licencjata) przyswajają sobie niezbędne podstawy teoretyczne z zakresu nauk ekonomicznych i zarządzania, a także z dyscyplin komplementarnych, oraz uzyskują umiejętności analizy otoczenia przedsiębiorstwa,...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Celem specjalności jest przekazanie najnowszej wiedzy z zakresu marketingu przedsiębiorstw, instytucji finansowych i publicznych funkcjonujących na rynkach Unii Europejskiej. W czasie zajęć studenci nabywają wiedzę z zakresu tworzenia i wdrażania skutecznych...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Celem kształcenia w zakresie Marketingu jest przekazanie studentom szczegółowej wiedzy o relacjach między producentem, a konsumentem w gospodarce rynkowej, o nowych wymaganiach, które stoją przed wytwórcami dóbr i usług, o nowoczesnym zarządzaniu marketingowym,...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Specjalność "Marketing" - sylwetka absolwenta
Celem kształcenia na specjalności "marketing i reklama" jest przygotowanie do wykonywania zawodu menedżera, specjalisty ds. marketingu i reklamy oraz do pełnienia wszelkich funkcji związanych z promocją...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat CELE KSZTAŁCENIA
Trzyletnie studia licencjackie na kierunku zarządzanie zakładają osiągnięcie następujących celów:
1. Udostępnienie studentom teoretycznej i praktycznej wiedzy związanej z zarządzaniem na następujących specjalnościach:
- Zarządzanie...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat CELE KSZTAŁCENIA
Trzyletnie studia licencjackie na kierunku zarządzanie zakładają osiągnięcie następujących celów:
1. Udostępnienie studentom teoretycznej i praktycznej wiedzy związanej z zarządzaniem na następujących specjalnościach:
- Zarządzanie...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Licencjat Studia na kierunku zarządzanie trwają 3 lata tj. 6 semestrów.
W trybie niestacjonarnym (zaocznym) studia realizowane są w formie zjazdów (do trzech zjazdów w miesiącu):
* piątek (od godz. 15.30)
* sobota
* niedziela.
Podczas studiów na...