Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Kariera zawodowa
Absolwenci specjalności Marketing polityczny są przygotowani do pracy w
biurach poselskich i sztabach wyborczych, agencjach realizujących
kampanie wizerunkowe polityków i partii politycznych oraz w komórkach
informacyjnych instytucji i organów...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Charakterystyka W praktyce zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem, marketingowe zarządzanie odgrywa coraz większą rolę. Wpływa na to szereg czynników, z których najważniejszym jest stale rosnąca konkurencja i presja kosztów. Coraz częściej o sukcesie rynkowym...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Studia mają na celu dostarczenie wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do pracy w zakresie marketingu i reklamy, organizowania i kierowania inicjatywami politycznymi i ich otoczeniem medialnym oraz tworzenia strategii politycznych, związanych z...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Umiejętne zarządzanie sprzedażą i marketingiem firmy przesądza o jej sukcesie na dzisiejszym wymagającym rynku i wyróżnia ją spośród setek konkurentów. Studia na tej specjalności wzbogacą wiedzę absolwentów Finansów i Rachunkowości m.in. o narzędzia marketingowe,...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Studia II Stopnia- Zarządzanie Specjalność- Marketing i Komunikacja w Biznesie Wykaz przedmiotów na kierunek Zarządzanie (II stopień) Przedmioty Ścieżka A Grupa treści podstawowych - Wspólczesne koncepcje zarządzania - Współczesne kierunki ekonomii...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Specjalność stwarza szerokie możliwości zdobycia gruntownej, profesjonalnej wiedzy z zakresu kształtowania marketingowej koncepcji rozwoju każdego przedsiębiorstwa (organizacji) funkcjonującego na rynku krajowym i międzynarodowym. Szczególną cechą specjalności...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Charakterystyka W praktyce zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem, marketingowe zarządzanie odgrywa coraz większą rolę. Wpływa na to szereg czynników, z których najważniejszym jest stale rosnąca konkurencja i presja kosztów. Coraz częściej o sukcesie rynkowym...