Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem kształcenia podyplomowego w zakresie tego programu jest zdobycie
wiedzy w zakresie zarządzania i marketingu w aspekcie ich
integralności. Absolwenci powinni posiąść umiejętność we wdrażaniu
koncepcji marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem z marketingiem
pełniącym...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Studia przeznaczone są dla absolwentów wyższych uczelni., osób aktywnych,
dostrzegających potrzebę ciągłego doskonalenia swoich kwalifikacji. Studia
skierowane są również do osób, które nie posiadają wykształcenia rolniczego (lub
kwalifikacji rolniczych),...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Charakterystyka studiów podyplomowych:
czas trwania: 2 semestry, tryb i miejsce prowadzenia zajęć:
niestacjonarne, zjazdy 2-dniowe (sobota-niedziela), Katedra Ekonomiki
Rolnictwa i Informatyki, uzyskane kwalifikacje: Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych,...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Charakterystyka studiów podyplomowych: a) czas trwania: 2 semestry; b)
tryb i miejsce prowadzenia zajęć: niestacjonarne, zjazdy 2-dniowe:
sobota - niedziela (co 2-3 tyg.), Katedra Technologii Maszyn, c) uzyskane kwalifikacje: Świadectwo Ukończenia Studiów...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
* Umiejętność kreowania pozytywnego wizerunku siebie i firmy;
* Skuteczność działania w sytuacjach trudnych i stresujących;
* Świadomość prezentowanego stylu bycia i jego wpływ na wizerunek firmy
w oczach klienta;
* Umiejętność lepszego...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
WYDZIAŁ SOCJOLOGII I PEDAGOGIKI W OLSZTYNIE
kierunek: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna specjalność: Marketing medialny – II semestry
Studia mają służyć zdobywaniu przez słuchaczy wiedzy o znaczeniu i
instrumentach harmonizowania interesów publicznych...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Studia mają na celu przygotowanie słuchaczy do pracy w instytucjach zajmujących się kreowaniem i zarządzaniem wizerunkiem miast i regionów. Absolwenci poznają mechanizmy budowania pozytywnego wizerunku marki społecznej, kontaktu z mediami, nauczą się opracowywać...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Celem kształcenia na studiach podyplomowych "Badania rynkowe i marketingowe" jest nabycie nowoczesnej, praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie gromadzenia, przetwarzania i analizowania informacji rynkowych i marketingowych oraz ich wykorzystania w budowaniu...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Program obejmuje między innymi: politykę informacyjną, public
relations, techniki negocjacji, media trening, strategię wywierania
wpływu i zasady skutecznego lobbingu.Studia trwają dwa semestry.
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Charakterystyka Głównym celem studiów jest przedstawienie marketingu i reklamy w trzech płaszczyznach: jako filozofii wyrażającej się szacunkiem do potrzeb i preferencji klientów, wiedzy, której znajomość umożliwia osiągnięcie sukcesów rynkowych oraz jako koncepcji...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Studia, poza praktycznym przygotowaniem do wypełniania funkcji marketingowej, mają uwrażliwić uczestników na konsekwencje zmian zachodzących w otoczeniu funkcjonowania przedsiębiorstwa, nauczyć profesjonalnego stosowania instrumentów i narzędzi marketingowych...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studium jest dostarczenie słuchaczom niezbędnej wiedzy na temat zasad marketingu, technik marketingowych i marketingowych działań operacyjnych oraz doskonalenie umiejętności budowania efektywnych strategii marketingowych. Studia Podyplomowe Zarządzanie...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Cel studium
* zdobycie wszechstronnej wiedzy z zakresu: zarządzania, marketingu i technik sprzedaży - pod kątem ich praktycznego wykorzystania w działalności przedsiębiorcy na rynku,
* zdobycie nowoczesnej wiedzy z zakresu: efektywnych metod zarządzania sprzedażą...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Cel studium
* dostarczenie uczestnikom aktualnej wiedzy z marketingu i komunikacji międzykulturowej wymaganej w prowadzeniu biznesu na rynkach zagranicznych,
* zdobycie przez uczestników praktycznych umiejętności tworzenia i realizacji strategii marketingowych...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy dotyczącej najnowszych rozwiązań z dziedziny marketingu, która może być wykorzystywana do budowania przewagi konkurencyjnej oraz komunikacji z szeroko rozumianym otoczeniem. Studia przeznaczone są przede wszystkim...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Program studiów umożliwia zdobycie ogólnej wiedzy dotyczącej programów wyborczych, systemów głosowania, funkcjonowania partii politycznych, ale również umiejętności organizowania i zarządzania współczesnymi kampaniami politycznymi szczebla krajowego i lokalnego....
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest przekazanie wszechstronnej wiedzy i umiejętności z zakresu kosmetologii i kosmetykologii. Studia Podyplomowe: Kosmetologia i Marketing Produktu Kosmetycznego Czas trwania studiów: 2 semestry ( lub trzy semestry dla osób
pracujących/...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest wykształcenie specjalistów profesjonalnie i bezpośrednio zajmujących się sprzedażą, którzy potrafią utrzymywać dobre kontakty z klientami, skutecznie zwiększają efektywność swojego działania poprzez łączenie wiedzy o strategii marketingowej...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Słuchacze studiów zdobędą wiedzę potrzebną do samodzielnego wdrożenia strategii marketingowych. Podczas zajęć słuchacze zapoznają się między innymi ze specyfiką sektora usług we współczesnej gospodarce, procesem planowania marketingowego, segmentacją nabywców...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Otrzymują dyplom (świadectwo) ukończenia studiów podyplomowych według wzoru ustalonego rozporządzeniem ministra Edukacji Narodowej i Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12.10.1993 r. - przekazywanie nowoczesnej wiedzy z zakresu zarządzania zamówieniami...