Badania rynkowe i marketingowe

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Podkarpacka Szkoła Wyższa im. bł. ks. Władysława Findysza w Jaśle

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Badania rynkowe i marketingowe - W ciągu tygodnia - Jasło - Podkarpackie

  • Cele
    Celem kształcenia na studiach podyplomowych "Badania rynkowe i marketingowe" jest nabycie nowoczesnej, praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie gromadzenia, przetwarzania i analizowania informacji rynkowych i marketingowych oraz ich wykorzystania w budowaniu strategii firmy. Program obejmuje zagadnienia związane m.in. z prawnymi i etycznymi aspektami badań, zastosowaniem metod statystycznych, badaniem koniunktury rynkowej i zachowań konsumenckich, tworzeniem produktu i wizerunku marki. Wykłady prowadzone będą przez nauczycieli akademickich mających praktyczne doświadczenie w zakresie marketingu. W ramach zajęć ćwiczeniowych prowadzone będą, m.in.:
  • Szczegółowe informacje

    Wykaz przedmiotów realizowanych na studiach "Badania rynkowe i marketingowe":

    • Podstawy  marketingu
    • Podstawy statystyczno-ekonometryczne badań rynkowych
    • Badania marketingowe rynku krajowego
    • Komunikacja społeczna
    • Metodologia badań rynku
    • Metody ilościowe i jakościowe badań marketingowych
    • Metody analiz zjawisk rynkowych
    • Projektowanie, organizacja i realizacja badania marketingowego
    • Prognozowanie i symulacja zjawisk rynkowych
    • Wykorzystanie komputerowych pakietów statystycznych w badaniach rynku
    • Badanie konkurencyjności firmy na rynku
    • Tworzenie produktu i wizerunku marki
    • Techniki sprzedaży i negocjacji
    • Segmentacja rynku
    • Badania efektywności promocji
    • Seminarium dyplomowe

Inne informacje związane z marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |