Podstawowym celem szkolenia jest wypracowanie narzędzi zwiększających skuteczność uczestników w konstruowaniu tekstów marketingowych do promocji produktów i/lub usług firmy.
Program szkolenia
1. Trzy typy osobowościowe - wzrokowcy, słuchowcy, kinestycy, czyli w jaki sposób odbieramy otaczającą nas rzeczywistości i jak komunikujemy się z otaczającym nas światem.
2. Zaprogramowany świat, czyli poznanie typowych metafiltrów odpowiedzialnych m.in. za naszą motywację do podejmowania decyzji.
Autorytet wewnętrzny - autorytet zewnętrzny
- Ja - inni
- Podobieństwa - różnice
- Do (dążenie) - od (unikanie)
- Opcje - procedury
- Ogólny - szczegółowy
3. Jak nie obudzić strażnika, czyli sprzedać nie sprzedając
- Presupozycje odnoszące się do procesów myślowych
- Pozorny wybór
- Presupozycje dotyczące przymiotników i przysłówków oraz stopniowania
- Presupozycje dotyczące czasu
4. Struktura skutecznego tekstu perswazyjnego
- Nadawca
- Nagłówek
- Pierwszy akapit
- Tekst główny
- Żądanie akcji
- Podpis
- Formularz
Harmonogram szkolenia 2 dni szkoleniowe - 16 godzin