Budowa marki i umiejętność skutecznego zarządzania nią stały się jednym z warunków sukcesu strategicznego firm.
Silna marka o ugruntowanej pozycji jest wartością przyczyniającą się do umacniania i rozwoju firmy oraz do osiągania korzystnej pozycji rynkowej.
Kurs przedstawia zagadnienia związane z istotą kreowania marki i zarządzania nią — począwszy od określenia niepowtarzalnej użyteczności i tożsamości marki, procesu nadawania jej nazwy, aż po przestudiowanie wszelkich aspektów z nią związanych, do których należą: budowanie wizerunku marki, wykorzystywanie odpowiedniej strategii markowania produktów, kreowanie działań promocyjnych w budowaniu świadomości marki, budowanie pakietów lojalnościowych oraz wycena marki przekładająca się na pozycję konkurencyjną.
Cel kursu:
Po zakończeniu uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
- technik zarządzania marką,
- zasad kreowania wizualizacji marki, budowania wartości marki i jej wyceny, kształtowania działań komunikacji marki z otoczeniem oraz budowania strategii marki,
- nadawania nazw i symboli markom,
- budowania wizerunku marki,
- kreowania działań promocyjnych w budowaniu świadomości marki,
- budowania pakietów lojalnościowych,
- wyceny marki,
- budowania odpowiedniej strategii marki.
Zawartość kursu:
- Istota i znaczenie zarządzania marką
- Budowanie wartości marki
- Zarządzanie markami
Czas trwania: 8 tygodni