Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Na
czym polega skuteczna działalność marketingowa? Jaka jest prawidłowa, a więc
efektywna kolejność czynności i zadań marketingowych?
Uczestnicy
kursu w czasie jego trwania zdobędą wiedzę i rozwiną swe umiejętności z zakresu
organizacji...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
„Nie wystarczy mieć dobry produkt,
trzeba umieć go jeszcze sprzedać”.
To tylko jedna z koncepcji
marketingu, który najczęściej kojarzony jest z umiejętnością promowania i
sprzedawania wytworzonych produktów. Szersze jego rozumienie zakłada,...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Zadaniem marketingu
relacji jest nawiązywanie, utrzymywanie i poprawianie relacji firmy z klientami
i osobami trzecimi (dostawcami, odbiorcami, partnerami), partycypującymi w korzyściach. Marketing relacji
odnosi się do wszystkich czynności marketingowych...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
* zdobycie wiedzy z zakresu wykorzystywania różnorodnych strategii, form i
narzędzi marketingowych w biznesie międzynarodowym,
* zrozumienie problemów i uwarunkowań marketingu międzynarodowego na tle
procesów umiędzynarodowienia przedsiębiorstw,...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Przedmiotem kursu
jest kompleksowe przygotowanie personelu do tworzenia wizerunku instytucji
finansowej w oczach klientów oraz wskazanie sposobów budowania pozytywnego
wizerunku w świadomości nabywców i potencjalnych nabywców usług. Wobec rosnącej
konkurencji...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Budowa marki i
umiejętność skutecznego zarządzania nią stały się jednym z warunków sukcesu
strategicznego firm. Silna marka o ugruntowanej pozycji jest wartością
przyczyniającą się do umacniania i rozwoju firmy oraz do osiągania korzystnej
pozycji...
Kategoria:Marketing
Typ:e-learning
Wiedza z zakresu
komunikacji marketingowej stanowi istotną część wiedzy marketingowej,
pozwalając przedsiębiorstwu na prawidłowe funkcjonowanie i rozwój. Jest ona
potrzebna szczególnie osobom, które zajmują się promocją lub marketingiem w firmie,...