Marketing Relacji - Kurs - e-learning

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Polski Uniwersytet Wirtualny

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Marketing Relacji - Kurs - Online

  • Profil słuchacza / wymogi
    Wszyscy zainteresowani.
  • Szczegółowe informacje
    Zadaniem marketingu relacji jest nawiązywanie, utrzymywanie i poprawianie relacji firmy z klientami i osobami trzecimi (dostawcami, odbiorcami, partnerami), partycypującymi w korzyściach. Marketing relacji odnosi się do wszystkich czynności marketingowych skierowanych na nawiązywanie i utrzymywanie zyskownych wymian. W kursie Marketing relacji przedstawiono koncepcję i istotę marketingu relacji oraz teorii relacji. Uczestnik kursu pozna charakter, dynamikę i rodzaje relacji zawieranych między przedsiębiorstwem a klientami. Materiał kursu zawiera także najbardziej aktualne tematy dotyczące pomiaru relacji i portfela klientów, wykorzystania nowych technologii w marketingu relacji.

    Cel kursu:
    Po zakończeniu uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
    • podstaw merytorycznych do dalszych studiów z zakresu zarządzania relacjami       z klientami,
    • aktualnych tendencji w rozwoju marketingu,
    • genezy i istoty koncepcji marketingu relacji,
    • podstaw teorii relacji i budowania więzi z klientami,
    • najnowszych trendów w marketingu relacji (pomiar wartości),
    • roli i wykorzystania nowych technologii w marketingu relacji,
    • prowadzenia podstawowych analiz rentowności klienta.
    Zawartość kursu:
    1. Istota i przesłanki marketingu relacji
    2. Wybrane elementy marketingu relacji
    Czas trwania: 8 tygodni

Inne informacje związane z marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |