Na czym polega skuteczna działalność marketingowa? Jaka jest prawidłowa, a więc efektywna kolejność czynności i zadań marketingowych?
Uczestnicy kursu w czasie jego trwania zdobędą wiedzę i rozwiną swe umiejętności z zakresu organizacji działań marketingowych, analizy strategicznej i zdobywania informacji rynkowych, planowania marketingowego oraz spójnego użycia narzędzi marketingowych. Zawarte w kursie procedury i porady dotyczące postępowania na rynku na pewno okażą się pomocne w praktyce.
Oprócz zdobywanie wiedzy z zakresu marketingu, uczestnicy kursu, doskonalą swoje umiejętności, realizując projekt grupowy dotyczący planowania działań marketingowych w małej firmie.
Cel kursu:
- poznanie metodyki procesu marketingowego,
- zrozumienie roli oraz zasady użycia specyficznych narzędzi marketingu,
- zdobycie umiejętności stosowania narzędzi analizy zasobów rynkowych firmy i jej otoczenia,
- uzyskanie umiejętności planowania i realizowania procesu marketingowego w konkretnej organizacji i jej otoczeniu
Zawartość kursu:
- Wytyczanie rynku i misja firmy.
- Eksploracja rynku.
- Diagnoza pozycji rynkowej.
- Budowa strategii rynkowej.
- Planowanie marketingowe.
- Organizacja i kontrola marketingowa.
Czas trwania:
maks. 8 tygodni