Marketing Instytucji Finansowych - Kurs - e-learning

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Polski Uniwersytet Wirtualny

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Marketing Instytucji Finansowych - Kurs - Online

  • Profil słuchacza / wymogi
    Wszyscy zainteresowani.
  • Szczegółowe informacje
    Przedmiotem kursu jest kompleksowe przygotowanie personelu do tworzenia wizerunku instytucji finansowej w oczach klientów oraz wskazanie sposobów budowania pozytywnego wizerunku w świadomości nabywców i potencjalnych nabywców usług. Wobec rosnącej konkurencji i zmian zachodzących w gospodarce instytucje finansowe muszą podejmować działania zmierzające do budowy własnej renomy. W tym celu wykorzystywane są różne formy relacji między instytucją finansową a klientem (bezpośredni i pośredni kontakt osobisty, kontakt na odległość). Przez pryzmat jakości obsługi klienta wskazane są także elementy funkcjonowania instytucji finansowej, które gwarantują satysfakcję klienta i czynią z niego ambasadora placówki. Do istotnych zagadnień omówionych w kursie należą ponadto: marketing relacji na płaszczyźnie personel–klient i instytucja finansowa–pracownik, jako czynnik umożliwiający „związanie” klienta z instytucją finansową; oddziaływanie na klienta poprzez cenę i narzędzia promocji; znaczenie dystrybucji usług oraz segmentacji w definiowaniu rynku działania, konieczność ciągłego monitorowania oczekiwań klientów.

    Cel kursu:
    Po zakończeniu kursu uczestnik będzie wiedział:
    • jak ważne jest podejmowanie działań zmierzających do budowy renomy placówki finansowej,
    • jak tworzy się pozytywny wizerunek instytucji finansowej w oczach nabywców i potencjalnych nabywców usług,
    • jakie metody służą do uzyskania pozytywnego nastawienia klientów instytucji finansowych,
    • na czym polega rola personelu w budowaniu zaufania nabywcy usług finansowych.
    Po zakończeniu kursu uczestnik będzie umiał:
    • tworzyć pozytywne relacje między instytucją finansową a klientem,
    • pozyskiwać nabywców usług finansowych i zamieniać ich w stałych klientów instytucji finansowej,
    • oddziaływać na klienta za pomocą narzędzi promocji, ceny.
    Zawartość kursu:
    1. Oczekiwania klientów instytucji finansowych
    2. Istota marketingu mix usług finansowych
    3. Marketing relacji w usługach finansowych
    Czas trwania : 8 tygodni

Inne informacje związane z marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |