Studia Podyplomowe- Marketing i Doradztwo Polityczne - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Studia Podyplomowe- Marketing i Doradztwo Polityczne - Zaoczne - Poznań - Wielkopolskie

  • Cele
    Program studiów umożliwia zdobycie ogólnej wiedzy dotyczącej programów wyborczych, systemów głosowania, funkcjonowania partii politycznych, ale również umiejętności organizowania i zarządzania współczesnymi kampaniami politycznymi szczebla krajowego i lokalnego. Na program studium składają się w dużej mierze zagadnienia z dziedziny profesjonalnej komunikacji politycznej, badania rynku politycznego, kontaktu z mediami, metod i technik marketingu politycznego, kontaktu z mediami, kształtowania wizerunku polityka.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia adresowane są do osób, które planują poświęcić się działalności politycznej, a także do polityków, działaczy politycznych i samorządowych, osób podejmujących pracę w sztabach polityków i działaczy samorządowych oraz pracowników agencji reklamowych i PR-owskich.
  • Szczegółowe informacje
    Marketing i doradztwo polityczne

    Wykładowcy
    Wysoki poziomu zajęć gwarantuje liczne grono wykładowców i praktyków znanych z działań publicznych, do których należą m.in.: mgr Sebastian Drobczyński, prof. dr hab. Waldemar Łazuga, prof. dr hab. Piotr Pawełczyk, dr Dorota Piontek, dr Jerzy Silski, mgr Marian Trojak.

    Program 

    Studium Marketing i doradztwo polityczne trwa dwa semestry i obejmuje 182 godzin zajęć teoretycznych uzupełnianych ćwiczeniami i zajęciami praktycznymi. 


    1. Partie polityczne i ich programy (8 godz.)

    2. Prawo prasowe (8 godz.)

    3. Elity polityczne (8 godz.)

    4. Współczesne systemy wyborcze i polityczne (8 godz.)

    5. Komunikowanie polityczne (12 godz.)

    6. Public Relations, promocja i reklama polityczna (10 godz.)

    7. Socjotechnika polityczna (12 godz.)

    8. Badania i sondaże polityczne (8 godz.)

    9. Podstawowe zasady prawa wyborczego (4 godz.)

    10. Strategie polityczne i wyborcze (8 godz.)

    11. Organizacja i prowadzenie skutecznej kampanii wyborczej (12 godz.)

    12. Media Relations w polityce (18 godz.)

    13. Kształtowanie wizerunku osób publicznych (8 godz.)

    14. Kształtowanie wizerunku partii politycznych (8 godz.)

    14. Strategie zarządzania sytuacją kryzysową (8 godz.)

    15. Prezentacja i sztuka wystąpień publicznych (12 godz.)

    16. Wykorzystanie marketingu politycznego w działalności urzędu (8 godz.)

    17. Techniki wirażu i stylizacji (4 godz.)

    18. Warsztaty z kamerą (8 godz.)

    19. Seminarium dyplomowe (10 godz.)

    ORGANIZACJA NAUKI:
    Studium podyplomowe trwa 9 miesięcy. Zajęcia są realizowane w trakcie 9-10 zjazdów i trwają od piątku (od godz. 16.30) do niedzieli (do godz. 16.00). Spotkania odbywają się średnio raz w miesiącu w budynku WSNHiD przy ul. gen. T. Kutrzeby 10.

    WARUNKI ZALICZENIA:
    Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest uzyskanie wszystkich zaliczeń, zdanie egzaminów, przygotowanie pracy końcowej oraz zdanie egzaminu końcowego obejmującego obronę pracy. Absolwenci uzyskują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodnie ze wzorem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

    WARUNKI PRZYJĘCIA:

    1. O przyjęcie na studia podyplomowe w WSNHiD mogą ubiegać się osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów wyższych I stopnia (dawniej licencjackich i inżynierskich) i II stopnia (magisterskich).
    2. Rekrutacja odbywa się bez egzaminów wstępnych.
    3. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
    4. Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie kompletu dokumentów:
    • oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    • wypełniony kwestionariusz osobowy,
    • podanie do J.M. Rektora o przyjęcie na studia podyplomowe (formularz dostępny w biurze rekrutacji lub na stronie internetowej www.wsnhid.pl),
    • dwa zdjęcia legitymacyjne,
    • kopia obu stron dowodu osobistego,
    • dowód wniesienia opłaty wpisowej

Inne informacje związane z marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |